FANDOM

"Świat, który zawiódł"
PoprzedniNastępny
Rozdział 661
Informacje
Rozdział 661
Tom 69
Wątek Odrodzenie Dziesięcioogoniastego
Anime Odcinek 393
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Tenkyū
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Świat, który zawiódł" jest 661 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Kurama zostaje wyciągnięty z ciała, a Naruto Uzumaki upada nieprzytomny. Gaara używa piasku, aby zamortyzować upadek, a w tym momencie wszystkie ogoniaste bestie zostają wessane do statuy. Madara krytykuje za brak władz, wkrótce odwraca uwagę do rozmowy z klonem Białego Zetsu. Spostrzegł, że one były nieudanym eksperymentem. Pomimo ostrych słów, klon mówi Madarze, że wszystko idzie zgodnie z planem. Uchihę szybko zaatakował Tobirama, Madara pozornie zyskuje przewagę nad drugim Hokage, ale tak naprawdę on dał Gaarze i Naruto uciec. Uchiha ostatecznie przybija odbiornikami czakry na dół i doszło pomiędzy nimi kilka słów z pogardą. Tymczasem Sasuke szykuje się do walki na szczycie swojego jastrzębia. Hashirama poprosił młodego Uchihę, aby zaczekał, ponieważ chciał mu przekazać pewną technikę. Ujawnił, że to pozwoli powstrzymać Madarę. W tym momencie Madara Uchiha zaczął opowiadać o swoim świecie, ale po konwersacji Tobirama Senju zaatakował go. Wkrótce młody członek Uchiha zaatakował Madarę, lecz zbiegiem okoliczności legendarny trzymał w ręku miecz tamtego i go przebił.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki