FANDOM

"Świat marzeń"
PoprzedniNastępny
Świat marzeń.png
Informacje
Opening Tsuki no Ookisa
Ending Niji
Japoński Tytuł 夢の世界 (Yume no Sekai)
Angielski Tytuł Dream world
Polski Tytuł Świat marzeń
Odcinek 346
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Manga Rozdział 606, Rozdział 607
Data Emisji 23.01.2014
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Uwolnienie Wody: Osaczenie Filarami
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Świat marzeń" jest 346 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Wciąż nie wierząc, Obito podchodzi do ciała Rin, słysząc w swojej głowie słowa Madary i Białego Zetsu. Ominął ciało Kakashiego, zatrzymał się wtedy, gdy dotarł do martwej sylwetki ukochanej. Początkowo chciał wycofać się od ciała kunoichi. Uświadomił sobie, że jest w żywej rzeczywistości i tuli martwą Rin, obiecał, że stworzy świat, w którym będzie żyła i zmieni losy świata. Po powrocie do Madary, tak jak on sam przepowiedział, a kontakt z Białym Zetsu spowodowało, że nikt ich nie widział. W końcu starszy Uchiha mówi młodszemu, aby spojrzał w jego oko, obaj znajdują się w genjutsu, w którym znajduje się wyjaśnienia jego planów. Madara zaczął opowiadać o Mędrcu Sześciu Ścieżek i Dziesięcioogoniastym, ale przedtem stał się młodszy dając przykład jak można stworzyć wymarzony świat. Później, Zetsu i Obito Uchiha podróżują do Amegakure, aby spotka chłopca o imieniu Nagato, który posiadał w sobie wszczepione komórki Senju. Starszy Uchiha powiedział młodszemu, że przed śmiercią udało mu się obudzić Rinnegana i został wszczepiony w Nagato. Również opowiedział o Gedō Mazō, które posiada w sobie komórki Pierwszego Hokage. Potem Madara uczył Obito jak przywołać Statuę. W tym momencie Obito Uchiha wraz z Zetsu spotykają Nagato. Uchiha mówi mu, że jest Madarą Uchiha.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki