FANDOM

Świat ze snu
PoprzedniNastępny
Tom 63.jpg
Informacje
Tom 63
Okładka Obito Uchiha
Naruto Uzumaki
Kakashi Hatake
Postacie
Tokara

Tobi
Kosuke

Jutsu
Katon: Bakufū Ranbu

Uchihagaeshi
Saisei Nōryoku
Mokuton: Sashiki no Jutsu
Mokuton: Mokuryū no Jutsu
Mugen Tsukuyomi

Narzędzia
Brak w tym tomie.

Świat ze snu jest 63 tomem mangi Naruto.

Rozdział 598Edytuj

Roztrzaskanie!

Ruszając naprzód, Naruto atakuje Tobiego za pomocą gigantycznych łap z czakry, napominając chłopca do myślenia, że może pokonać go na własną rękę. Gai próbuje otrząsnąć Kakashim z szoku wywołanego z wyjawienie prawy Tobiego, widząc to zamaskowany mężczyzna wysyła trzy gigantyczne shurikeny w kierunku Naruto, ale shurikeny na swojego ogony Gyūki, jednego łapie Uzumaki dzięki pomocy lisa, chłopak mówi, że nie jest sam, bo ma Kuramę i innych przyjaciół, którzy wspierają go. Teraz zmotywowany Maito Gai zaczyna działać, Kakashi stwierdza, że jest gotów użyć Kamui, ale Tobi pokazuje prawdziwą potęgę swojego Kamui. Działając bezpośrednio Tobi skacze w powietrze i rzuca kilka odbiorników czakry, które przebijają B i Gyūkiego. Ostrzegł Naruto, aby nie dotykał odbiorników, ponieważ uniemożliwiają używanie mocy ogoniastych bestii, Naruto tworzy cienistego klona, który ochrania Gyūkiego. W tym momencie klon idzie naprzód z Rasenganem, przygotowany z ogoniastą kulą. Gdy klon przygotowuje się do ataku Kakashi pozornie wysyła kulę do innego wymiaru, Tobi zauważa to. Prawdziwy chłopak próbuje go atakować, gdy zamaskowany mężczyzna wysyła cześć swego ciała do innego wymiaru tam czekał na niego klon chłopaka z kulą, która niszczy jego maskę, a Naruto pyta się kim jest.

Rozdział 599Edytuj

Obito Uchiha

Po spóźnieniu się na wstęp egzaminu do Akademii, Obito jest oszołomiony widokiem ogromnego tłumu młodych shinobi. Przez chwilę patrzy z Kakashim. Rin podaje młodemu shinobi papiery. Podczas egzaminu na chūnina, po późnym przybyciu na drugi etap egzaminu, który miał się odbyć w Lesie Śmierci, Obito wraz z pozostałymi towarzyszami walczyli przeciwko Gaiowi, Genmie i Ebisu. Chcąc zaimponować Rin, Obito przeniósł się na pierwszy plan i przygotowuje się do ataku za pomocą techniki z rodzaju ognia, ale został powstrzymany przez słodkiego cukierka, który otrzymał od starszej pani za pomoc. Maito Gai wykorzystał to i pokonał młodego Uchihę. Po otrzymaniu pomocy medycznej od Rin, Obito wykazał dumę bycia członkiem klanu Uchiha i wyraża pragnienie zostania Hokage. Molozolnie trenuje przed trzecim etapem egzaminu na chūnina. Później młody Uchiha staje do walki z Gaiem, ale szybko zostaje pokonany. Rin okrzykuje Kakashiego, gdy pokonuje Gaia. Obito poczuł zazdrość i zrezygnował ze swoich uczuć względem młodej kunoichi. Po egzaminie, chłopak postanawia wyznać swoje uczucia do kunoichi. W chwili obecnej, jego maska spada na ziemię. Kakashi i Gai są wstrząśnięci faktem, że Tobi to ich dawny towarzysz — Obito Uchiha.

Rozdział 600Edytuj

Dlaczego do tej pory...

Wstrząśnięci po tym objawieniu, Kakashi Hatake i Maito Gai zaczęli zadawać pytania niegdyś zamaskowanemu mężczyźnie, czy on naprawdę jest Obito Uchiha. Widząc jego Mangekyō Sharingana, Kakashi nie ma co do tego wątpliwości. Jednak Obito powiedział, że jeśli chcą to mogą go tak nazywać, bo dla niego to bez znaczenia. Hatake przypomniał sobie, gdy jego przyjaciel odszedł, a następnie zapytał czy w jaskini przeżył. Doprowadziło to, że Naruto Uzumaki zapytał kim jest ich wróg, Maito Gai odpowiedział, że to ich dawny kompan, którzy rzekomo zginął podczas Trzeciej Wojny Shinobi. Będąc w ciągłym szoku, Kakashi Hatake zapytał Obito, dlaczego tej pory był w ukryciu. Obito Uchiha odpowiada, że jego przyjaciel pozwolił umrzeć Rin. Jeszcze bardziej oszołomiony, Kakashi Hatake pyta się byłego kompana czy zamierza go winić. Obito odpowiedział, że nie ma zamiaru go winić, ponieważ nie widzi sensu, aby obwiniać tę bezsensowną rzeczywistość, która niebawem zniknie. Naruto Uzumaki próbował zmobilizować swojego senseia, mówiąc teraz, że trzeba powstrzymać plan Obito i później wysłucha tą opowieść. Obito Uchiha użył techniki Bakufū Ranbu wysłał ją w kierunku swych wrogów. Naruto powstrzymuje atak za pomocą ogonów Kuramy. Niespodziewanie obok Obito Uchihy pojawia się Madara Uchiha Stojąc obok młodszego Uchihy, Madara mówi, że tu jest zdecydowanie ciekawiej, wszyscy są zdziwieni pojawieniem się nowego wroga.

Rozdział 601Edytuj

Obito i Madara

Po pojawianiu się Madary na polu walki, Naruto Uzumaki, Kakashi Hatake, Maito Gai i Killer B byli w szoku, że widzą legendarnego shinobi stojącego przed nimi, zastanawiają się co się stało z Kage. Madara Uchiha i Obito Uchiha niechętnie prowadzą rozmowę, a Madara spostrzegł, że Naruto Uzumaki to klon. Uchiha mówi im, że Kage nie mają się dobrze po ich walce. Gdzie indziej, podzielona na dwie części Tsunade przywołuje Katsuyu. Katsuyu zmartwiona stanem Tsunade, natychmiast chciała ją poskładać. Jednakże Tsunade mówi, aby przyniosła pozostałych Kage, że to może jest jeszcze czas, aby ich ocalić. Na polu walki, Obito zwrócił Madarze Gunbai, a on zablokował atak z wyrwanych odbiorników czakry Naruto. Po zobaczeniu Demonicznej Statuy Zewnętrznej Ścieżki, Madara zapytał Obito dlaczego realizuje plan przed pozyskaniem Ośmioogoniastego i Dziewięcioogoniastego. Sam Uchiha został sprowadzony do świata żywych w pośpiechu, potem wyjaśnili sobie co się stało z Nagato. Słysząc, że chcieli wykorzystać Nagato, rozwścieczony Naruto Uzumaki atakuje ich przy pomocy techniki Chō Mini Bijūdama. Madara zablokował atak i wysłał całą siłę techniki na klona. Faktem jest, że młody Uchiha musi mieć plan, Madara Uchiha udał się pochwycić Ośmioogoniastego i Dziewięcioogoniastego, pozostawiając Obito do czynienia z Kakashim i Gaiem. Korzystając z okazji Kakashi Hatake zapytał starego przyjaciela co się stało, że dołączył do Madary Uchihy, a Obito Uchiha w tym momencie przypomina sobie chwilę, gdy spotkał legendarnego Uchihę po raz pierwszy.

Rozdział 602Edytuj

Ja żyję

Rozdział 603Edytuj

Rehabilitacja

Rozdział 604Edytuj

Ponowne spotkanie i...

Mając dostęp do demonicznej statuy zewnętrznej ścieżki, podłączony do żyjącego klona Hashiramy, jtóry zachwyca się oryginalnym Białym Zetsu, Guruguru - zamknięty Obito jest w stanie rozbić głaz używając na pokrycie jeden ze sposobów przejścia. Obudzony Madara pyta, czy młody Uchiha odchodzi i mimo Obito podziękował Madarze za uratowanie życia, Madara lekceważy go stwierdzając, że powróci i podziękuje należycie. Biały Zetsu gotowy do dzielenia się kierunkami płaszczowi, który otoczył Obito. Sam wpada do lokalizacji swoich przyjaciół, otrzymuje informacje o sytuacji, i dowiaduje się, że Minato nie jest z nimi. Następnie klon mówi Obito, że jest słabszy od niego i to on powinien walczyć, ale Uchiha odrzuca to stwierdzając, że Kakashi miał drugiego Sharingana i połączenie obu Sharinganów to najlepsze wyjście. Klon mówi mu o dodatkowych korzyściach z posiadania DNA Senju i mocy Uchiha, Obito uważa, że pada deszcz, bo przed nimi widzi gigantyczne gejzery wody. Kontynuując tym miejscu, Obito zaczyna widzieć przepłyski Rin w lewym oku. Wierząc, że to nic więcej niż fatamorgana obrazów, młody Uchiha naciska do szybkiego przybycia na pole walki, aby ujrzeć jak Kakashi przebija Rin.

Rozdział 605Edytuj

Piekło

Rozdział 606Edytuj

Świat ze snu

Wciąż z niedowierzaniem, Obito podchodzi do ciała Rin, że Madara i słowa Białego Zetsu jest echem w jego głowie. Stopniowe aż ciała Kakashiego gdy podchodził, zatrzymał się dopiero, gdy dotarł do nie żywej Rin. Początkowo stopniowego przez ciało Kunoichi jako próbował sprawdzić jej puls, Obito w końcu uświadamia sobie, że ona jest w rzeczywistości martwa i kiedy trzymał martwe ciało Rin, obiecał stworzyć świat, w którym żyła i zmienić losy tego świata. Po powrocie do Madary, jako starszy Uchiha przepowiedział, a kontakt z Białego Zetsu, że nikt nie widział ich, że kusi młodego Uchiha do jego boku. Powiedział Obito, aby spojrzał mu w lewe oko, Madara ma młody człowiek do genjutsu, gdzie jako środek do wyjaśnienia jego planu, wykonane wyglądać młodziej, zanim sam mówi Obito historii Mędrca Sześciu Ścieżek i Dziesięcioogoniastego. Jakiś czas po tym, Obito i Zetsu udają się do Amegakure spotykają Nagato - młody człowiek z Senju Madara miał rodowodu, że wszczepił mu Rinnegan, którego obudził przed wyłączeniem się z dala od świata. Obito pamięta Madarę mówiąc mu, że uzyskał dōjutsu po implantacji DNA Senjutsu do jego ciała, ale nie dopóki nie zbliżał się do końca swojej żywotności, zrobił Awaken dōjutsu. Madara później wyjaśnił, że to pozwoliło mu przywołać pustą skorupę Dziesięcioogoniastego i używać go jako katalizator do pielęgnowania Hashirama za dzienną klon. Madara poucza Obito jak kontrolować posąg, kilka Uchiha kinjutsu i uwolnienie Yin-Yang. On, w pewnym momencie, umieścić swoją wolę w połowie Białego Zetsu, tworząc Czarnego Zetsu, a także do Hashirama w dziennym klon, powodując czarną laskę rozszerzenia od pępka sklonowanego i powiedział Obito użyć go, gdy miał zamiar użyć Gedō — Rinne Tensei no Jutsu ożywić go przed przerwaniem połączenia z posągiem. W życiu opuścił ciało starszego Uchiha, on powiedział Obito iść aż do czasu, gdy został ożywiony. W tym momencie, Obito i Zetsu zbliżają się do Nagato, z Obito zapowiada się być Madara Uchiha.

Rozdział 607Edytuj

Jest mi obojętny

Po zapoznaniu się z mężczyzną, Yahiko uważa, że musi być głupcem lub kryminalistą albo idiotą, używając imienia legendy. Nagato, z drugiej strony jest chętny, aby spotkać się z kimś, kto wie więcej o Rinneganie, ale zanim mógł zbliżyć się do Obito i Zetsu, nieufny Yahiko i Konan zabierają go, mówiąc zamaskowanemu mężczyźnie, żeby nie podchodził. Przed odejście, Obito mówi Nagato, że będzie codziennie przychodził do chłopaka, aż zda sobie sprawę, że jego słowa są prawdziwe. Jakiś czas później, Obito wraca do Konohy ubrany w płomienną maskę, gdzie obserwuje Kakashiego przy grobie Rin. Ostatecznie młody mężczyzna opuszcza pamiętny kamień, pozostawiając kwiaty na jej grobie i słyszy ściśle tajne informacje, że ich senseiowi wkrótce urodzi się syn. Obito w gniewie przechodzi obok kwiatów, a potem wykorzystuje te informacje na swą korzyść. Gdy widzi swego byłego senseia, stwierdza, że ten świat jest mi obojętny. W obecnym czasie Naruto deklaruje Madarze, że jest synem Minato Namikaze. Uchiha zauważa, że był zbyt łagodny i tym razem nie będzie się powstrzymywał. Używa techniki Mokuton: Mokuryū no Jutsu, dodając, że jest to technika Hashiramy Senju, która była użyta do wiązania Kuramy. Kakashi pyta Obito dlaczego wybrał kogoś takiego naśladowania jak Madara Uchiha, ale Uchiha stwierdza, że wszystko, co pozostało to było dla niego i już nic nie miał do powiedzenia, bo rozpoczyna się ostateczna walka.

Na drugiej stronie okładkiEdytuj

Naruto i towarzysze są bliscy zrozumienia zdolności osobnika w masce! Kakashi niepokoi się, gdy odkrywa, że technika nieprzyjaciela okazuje się podobna do jego "Kamui". Czy pełen wiary Naruto zdoła jednym ciosem rozbić maskę przeciwnika?!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki