FANDOM

"Żal"
PoprzedniNastępny
Rozdział 647.jpg
Informacje
Rozdział 647
Tom 67
Wątek Odrodzenie Dziesięcioogoniastego
Anime Odcinek 382
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Brak w tym rozdziale.
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Żal" jest 647 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

W drodze na pole walki, pięciu Kage zobaczyć formę drzewiastą Dziesięcioogoniastego i zastanawiają się, co to było, co prowadzi Tsunade zapytać Katsuyu wyjaśnia dokładnie, co się dzieje, gdy jego inne oddziały tam znajdowały się. Gdy Shikamaru okaże się jedną z ofiar ataku drzewa, Sakura próbuje prosi Katsuyu o uzdrowienie go zdalnie, ale Katsuyu informuje ją, że jej klony również zmarły z powodu, że ich czakra wchłania, prowadząc medycznej kunoichi i Saia biegną do boku swego towarzysza. Członkowie sojuszu shinobi byli w rozpaczy, a jednocześnie ich morale cały czas spadały, Obito oświadcza, że ​​nie zabije tych, którzy powstrzymają opór, ale drewniany klon Hashiramy przypomina im, żeby nie poddawali się, bo los Obito chciał dla nich nie mniej było gorsze niż śmierć. Hiruzen uczucia przyczyną Orochimaru - który właśnie przybył z Suigetsu i Karin w tym wątku - aby pamiętać, że pesymizm był bardzo z charakterem dla jego sensei. Gdy Madara i Hashirama nadal walczą, Uchiha odkrywa, że ​​nawet bez pełnych czakry Ośmioogoniastego i Dziewięcioogoniastego, forma drzewa Dziesięcioogoniastego zakwitnie w około piętnaście minut, podczas których Madara zajmie miejsce Obito za pomocą Hashiramy posiadające zdolności senjutsu. Gdy informacje są przekazywana do niego, Hashirama jako drewniany klon zawołał do kogoś z Yamanaka, a jednocześnie zaskoczony, Ino reaguje na polecenia Pierwszego, łącząc go z do Sojuszu. Podłączony, klon przechodzi na ostatnim objawieniu, a także próbuje podnieść morale Shinobi, mówiąc im, zdecydowanie, by nie poddawać się. Gdy drzewo porusza się ponownie na atak, duży fragment korzenia jest odcięte przez Susanoo Sasuke, odziane, który prosi Naruto, jeśli on już osiągnął limit swoich możliwości. Odpowiadając na pytanie swojego przyjaciela, Naruto po raz kolejny wchodzi zarówno tryb bestii i trybem mędrca poprzez techniki Ino za jego uczucia i wspomnienia są przekazywane do wszystkich. Wspominając swój czas jako dziecko i ludzi stracił po drodze, Naruto zauważa, że ​​nie chcą mieć więcej żalu, i że poświęcenie nie pójdzie na marne.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki