FANDOM

11 Konohy
11 Konohy.jpg
Debiut
Anime Odcinek 197
Film Naruto Shippūden 3: Wola Ognia nadal płonie
Występuje w Anime, film i OVA
Informacje
Członkowie Chōji Akimichi

Shino Aburame
Hinata Hyūga
Neji Hyūga
Akamaru
Sakura Haruno
Kiba Inuzuka
Rock Lee
Tenten
Naruto Uzumaki
Shikamaru Nara
Ino Yamanaka

Przynależność Konohagakure.png Konohagakure

11 Konohy jest wspólnym przydomkiem z czterech geninów drużyn Konohy, prowadzony przez Kakashiego Hatake, Asumy Sarutobiego, Kurenai Yūhi i Gaia, bez Sasuke Uchihy.

HistoriaEdytuj

Ona współpracuje razem w różnych kombinacjach w anime na ważnych misjach, które nie mogą powierzone do bardziej doświadczonej ninja. Podczas egzaminów na Chūnina, mimo ze świeżaków akademii drużyn 7, 8 i 10 byli w stanie konkurować o rangę Chūnina, zdobywając przydomek "Dziewiątka Nowicjuszów" (新人 Ruki 9 人 Nain), z drużyną Gaia tworzą o rok wcześniej. Nazwa "11 Konohy" wynika z faktu, że z powodu ucieczki Sasuke są tylko jedenastką oryginalnych drużyn.

Spotkanie Konohy 11, aby omówić sprawę Sasuke.png

Spotkanie Konohy 11, aby omówić sprawę Sasuke.

Z wyjątkiem Naruto (ze względu na które nie mają jeszcze szansę odzyskać egzaminów), wszyscy członkowie zostali podniesieni do Chūninów, a Neji Hyūga staje się jōninem, chociaż później Naruto został Hokage.

Po inwazji Paina na osadę, dziesiątka z 11 Konohy byli gotowi do zabicia Sasuke, w celu zapobieżenia mu lub jego śmierci z rąk innych wniosek z wszczęcia ewentualnej wojny, ale później Naruto przekonał, że sam zajmie się Sasuke.

11 Konohy zjednoczona po trzech latach.png

11 Konohy zjednoczona po trzech latach.

Później, podczas czwartej wojny shinobi, członkowie 11 Konohy, i Sai, zostają zauważeni pędzący w stronę, Naruto, Kakashi Hatake, Maito Gai i Killer B walczą przeciwko Tobim i demoniczną statuę zewnętrznej ścieżki w celu udzielenia pomocy. Później oni przybywają wraz z pozostałym sojuszem shinobi, gdzie stali sprzeciwiając się dziesięcioogoniastemu, Obito Uchihy i Madarze Uchihy, a później Neji ginie przez ogoniastą bestię. Potem przybywa Sasuke Uchiha na stronę sojuszu, 11 Konohy stoi po raz pierwszy od czasów egzaminu na Chūnina.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki