FANDOM

Ajisai
Ajisai(アジサイ, Ajisai)
Debiut
Manga Tom 44, Rozdział 407
Anime Odcinek 151
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 2
OVA Naruto x UT
Występuje w Manga, anime gra i OVA
Głosy
Japoński Shiho Hisajima
Angielski Stephanie Sheh

Kari Wahlgren

Status Profesjonalny
Płeć Kobieta Kobieta
Wzrost 155,6 cm
Klasyfikacja Sensor
Przynależność Amegakure Amegakure
Drużyna Drużyna Ajisai
Ranga Ninja Genin
Jutsu
Kaifūjutsu: Kamifubuki

Kaifūjutsu: Shuriken
Kuchiyose: Usuimon
Technika Rozszczelnienia: Lina

Ajisai była młodą kobietą, której zastąpił ścieżką zwierząt w Nagato Sześciu Ścieżek Paina. W anime, jest kunoichi z Amegakure i kolegą Suiren i Fuyō.

WyglądEdytuj

Chikushōdō

Ciało Ajisaia wykorzystane jako Ścieżka Zwierząt.

Chikushōdō należał do młodej dziewczyny, co Paina tylko ciało kobiety. Podobnie jak w pierwszej ścieżce zwierząt było wyposażone w odbiorniki czakry; jedna nad nosem, po dwa z każdej strony szyi, rząd trzech pionowo w dół, każda w policzek oraz dwie śruby na każdym przedramieniu. Jej włosy są farbowane na pomarańczowo i powiązane razem w rodzaju cebuli jak kok na czubku głowy, z kolcami włosów wystających z niego. Jej włosy były kiedyś długie i brązowe.

Galeria

UmiejętnościEdytuj

Została wybrana przez Konan na misję, aby szukać jinchūrikiego, Ajisai wydawaa się być biegłą kunoichi. Pokazała zauważalne umiejętności w taijutsu, jak była w stanie się bronić podczas totalnej bójki z innymi Geninami bez trafienia. Ona również wykazała szybki refleks, w stanie spokojnie ograć kunai rzucony na nią. Podobnie jak jej odpowiednik ścieżka Zwierząt, Ajisai wykazał zdolności do korzystania z techniki przywołania który potrafi wykorzystać do wezwania silną bramę obronną, która może blokować i wytrzymać ataki taijutsu.

FūinjutsuEdytuj

Plik:Kaifūjutsu Shuriken.png

Podobnie do Tenten, Ajisai specjalizuje się w fūinjutsu pokazując znaczną biegłość w zwojach pieczętujących przechowywania stylu. W walce, nosi wiele małych pieczętujących notatek, każdy przechowywania różnych broni i narzędzi, takich jak liny, konfetti i Shurikeny. Ona jest w stanie szybko przywołać swoje narzędzia i zaskoczyć swoich wrogów gradem ataków lub ukrywanie jej uciec.

HistoriaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Konan wyznacza zadanie Ajisai znalezienia jinchūriki w trakcie egzaminów

Konan wyznacza zadanie Ajisai znalezienia jinchūriki w trakcie egzaminów.

W anime, w jakimś czasie po tym jak Nagato przejął kontrolę nad Amegakure, Ajisai i jej koledzy z drużyny zostali wysłani do Konohagakure, żeby dołączyć do egzaminu na Chūnina wspólnie z Sunagakure. Ajisai wraz z kolegami zostali losowo podzieleni i wysłani do różnych pomieszczeń, aby przejść egzamin pisemny. Egzaminator, Shikamaru Nara wyjaśnił, że każdy potrzebuje tylko odpowiedzieć na jedno pytanie na teście, ale ich połączony wynik z ich kolegami będzie zadecyduje, czy przejdą lub nie egzamin, ile potrzebują dokładnie 100 punktów, aby przejść.

Ostatecznie, Neji Hyūga obmyślił plan, aby umożliwić wszystkim zdać egzamin: uderzające na ścianie, aby każdy mógł wiedzieć, które kwestionują każdy pokój powinien odpowiedzieć. Po tym jak czas się skończył i wszyscy odpowiedzieli Shikamaru poinformował ich o ostatnim pytaniu. Musieli postanowić, którzyw drużynie poświęcą się w sytuacji, która wymaga przynęty. Ostatecznie Ajisai i jej drużyna zobaczyli przez to pytanie jako test lojalności i przechowywane na pytanie bez odpowiedzi, co pozwala im przejść w egzaminach. Następnie, Temari, drugi egzaminator, wyjaśniła, że ponieważ nie było zbyt wiele osób do następnego egzaminu, w rundzie wstępnej, pierwsze 30 osób, aby go do Sunagakure, gdzie obok egzamin odbędzie, by zakwalifikować się dalej. Ona i jej drużyna byli wśród 30 osób, które go zrobiły. Następnego dnia po ich nocy w punkcie kontrolnym, drugim etapie ogłoszono, które odbędzie się w demonicznej pustyni.

W pierwszym dniu egzaminu, drużyna Ajisai napotkał drużynę Komugi i uciekła po zdaniu sobie sprawy, że jinchūriki nie był wśród ich w drużynie. W drugim dniu na terenie egzaminacyjnych, Ajisai i jej drużyna zaczął szukać shinobi o wysokim poziomie czakry zgodnie z rozkazem. Ostatecznie, natknęli się na drużynę Gaia. Przy realizacji ich poziom czakry nie były na tyle wysokie, by jinchūriki, próbowali się wycofać, tylko dla swoich wrogów, aby postępować zgodnie z zamiarem objęcia ich zwoju. Gdy walka nadal postępowała w ciągu gruzach, ziemia upadła, zabierają Ajisai i Tenten. Gdy Tenten odzyskuje przytomność i poszła sprawdzić Ajisai, kunoichi z Amegakure udawała utratę przytomności, czekając na Tenten dostać wystarczająco blisko do uderzenia.

Tenten, jednak spokojnie zapytała Ajisai umieszczenia jej broni i podała jej wodę. Ajisai odmówiła "miłość" z jednego z pięciu Wielkich Krajów Shinobi, zamiast wzywania własną wodę. Podczas dokonywania jej niechęci do późniejszych narodów znanych, Ajisai zgodził się na rozejm i pracy z Tenten uciec ruiny. Po drodze, a Tenten starał się być przyjazny, wystarczy zauważyć, jak Ajisai ignorantem większe narody zmagań Amegakure i mniejszych miejscowości mają przejść. Tenten zaznacza, że będzie to trudne do zrozumienia wioskę jak Amegakure z wyjątkowo skrytej naturze. Wkrótce odkryli, że ruiny były domem dla kolonii gigantycznych mrówek. Ajisai stwierdza, że ​​chce, aby uchwycić i oswoić jednego z gigantycznych mrówek na później użycia przywołania. Jako duet próbowali dotrzeć do powierzchni, tylko znajdują blokadę przez gruz i piasek, Ajisai rozpoczęła używając jej technikę pieczętowania, aby usunąć jak najwięcej piasku, jak to możliwe. Nie móc zakończyć pracy ze względu na wyczerpanie, zachęcała Tenten, aby to zrobić. Zdeterminowana, aby jej szkoleniowe przedstawiają wyniki, Tenten wypuszcza ogromne ilości wody, aby przymusowo zmyć przeszkodę. Gdy na powierzchni i spotyka ich szacunek wrogów, zgodzili się nie kontynuować walkę i zamiast obiecał spotkać się ponownie w trzeciej egzaminu.

Po jej śmierci Ryūsui i Yūdachi dostarczają jej ciało do najwyższej wieży w Amegakure gdzie czekała Konan. Następnie Nagato użył jej ciała, aby stała się jej nową ścieżką zwierząt.

Uwolnienie SześcioogoniastegoEdytuj

W anime, zostaje wprowadzona jako zamiennik ścieżka zwierząt Nagato. Razem, ona i inne ścieżki łapią Utakatę, a potem Akatsuki wydobyło z niego sześcioogoniastego.

Inwazja PainaEdytuj

Chikushōdō

Chikushōdō przywołuje Wielką Stonogę.

W mandze, ta ścieżka zostaje tutaj wprowadzona. Ona jest spostrzegana jako Pain był gotowy do odebrania jinchūrikiemu lisa, Naruto. Na obrzeżach miejscowości, ścieżka zwierząt jest uruchomiona przez barierę w miasteczku przy ścieżce ashura. Jako jedna ze ścieżek zadaniem było stworzenie dywersji, ścieżka zwierząt przywołuje kilka zwierząt niszcząc wioskę. Później mobilizując ze ścieżką ludzką, ścieżka zwierząt ustawia jego cel na Wydział Wywiadowczy Konohagakure, gdzie tropi odbiornik czakry.

Kiedy Naruto wraca do wioski, ścieżka zwierząt przywołuje pozostałe ciała sześciu ścieżek Paina na stronie ścieżka deva, a następnie przywołuje kilka zwierząt, które zostają pokonane przez Gamabuntę, Gamaken i Gamahiro. Następnie ścieżka zostaje zlikwidowana przez Naruto używając swojego Senjutsu: Rasenrengan wewnątrz jamy ustnej Bunty.

CiekawostkiEdytuj

  • Była jedyną kobietą członkiem sześciu ścieżek Nagato, a także tylko jedną, którą zachował jej głos, a nie mówił głosem Yahiko.
  • Ajisai (ア ジ サ イ) jest japońskim określeniem hortensja magnolii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki