FANDOM

Ameno
Ameno
(アメノ, Ameno)
Debiut
Anime Odcinek 395
Występuje w Tylko anime
Głosy
Japoński Arisa Shida
Status Profesjonalny
Płeć Kobieta Kobieta
Klasyfikacja Medyczny Ninja
Przynależność Sunagakure Sunagakure
Drużyna Drużyna Ameno
Ranga Ninja Genin
Czakra Natury
Suiton Uwolnienie Wody
Jutsu
Shōsen Jutsu

Iryō Suiton: Suika
Iryō Suiton: Mizukamakiri
Iryō Suiton: Mizukurage

Ameno jest kunoichi z Sunagakure i koleżanka Kōji i Shishio.

WyglądEdytuj

Ameno ma długie brązowe włosy i jasnobrązowe oczy. Ona zawiązuje różową gumką włosy w koński ogon. Ma herb Suny na jej białej koszuli, po prawej stronie, i nosi ochraniacz na czoło na jej lewym nadgarstku.

Galeria

OsobowośćEdytuj

Ona wydaje być opiekuńcza i uprzejma, jak pokazano, kiedy uleczała Sakurę Haruno, która była dla niej całkowicie obca. Ona również wydaje się mieć złożoną postawę, który widział, kiedy stwierdziła, że nikt nie powinien wychodzić na pustynię w godzinach wieczornych i dalej pokazano w sposób ofiarowania uleczenie rany Sakurę. Ona jest bardzo zaangażowana w swoim zawodzie, tak bardzo, że chętnie odmawia zapłaty od innego drużyny z Suny dla jej usług (nawet jeśli był wyraźnie zmęczony przez nią), wykazujący silne poczucie lojalności wobec swoich towarzyszy. W walce, a nieugięty w swoich atakach, że mocno wierzy w jej stanu medycznego ninja i próbuje uniknąć uszkodzenia przeciwnika jak najwięcej.

UmiejętnościEdytuj

Medyczne NinjutsuEdytuj

Ameno jest specjalistycznym medycznym ninja, który jest w stanie zwiększyć szybkość naturalnego procesu gojenia ciała, wysyłając czakry z rękami do rany na dotkniętej chorobą części ciała. Jest również w stanie wykonać drobne operacje, usuwając liczne igły trucizny od osoby.

Transformacja NaturyEdytuj

Plik:Suika..png

Może również używać uwolnienie wody. Ona często stosuje się tę umiejętność do uzupełnienia swoich umiejętności medycznych. Wraz z nim, potrafi leczyć urazy związane z trucizną, lub działać jako plan awaryjny przed atakami wroga, uzdrawiając siebie i innych. W prawdziwej walce, może ona tworzyć gigantyczne szczypce z wody do atakowania jej przeciwników z większej odległości.

HistoriaEdytuj

Naruto Wstecz: Ścieżki PrzyjaciółEdytuj

Kōji i jego drużyna ściagą się do Suny

Ameno i jej drużyna ściagą się do Suny.

Ameno i jej drużyna przybywa do Konohagakure w celu wzięcia udziału w egzaminach Chūnina. Na pierwszym etapie egzaminów, Ameno została umieszczona w oddzielnym pokoju od innych jej kolegów z drużyny. Jej drużyna była w stanie zakwalifikować się do drugiego etapu. Etap polegał na zmniejszeniu liczby uczestników, a tylko 30 zostanie dalej zakwalifikowana. Ameno i jej drużyna zdołała przejść pośród 30 uczestników. Tej nocy, kiedy Sakura został ranna przez gigantycznego skorpiona z zewnątrz, ona ją uzdrowiła. Następnego dnia, drugi egzaminator - Temari, ogłosiła rozpoczęcie drugiego etapu w miejscu podjętej w demonicznej pustyni. W trzecim dniu drugiego egzaminu, Ameno postanowiła potraktować przeciwnika shinobi z Suny trucizny na zasadzie, że poza egzaminem byli sojusznikami. Po zakończeniu procedury, ona spokojnie odrzucił ofertę drużyny wroga ich zwoju. Następnie Shishio użył pieczęci wykrywania znajdują drużynę przeciwnika, ostatecznie lokalizują drużynę Asumy. Ameno ostrzegł jej kolegów z drużyny, że jeden z jej członków, Sakura Haruno była uczennicą piątej Hokage.

Ameno walczy z Sakurą

Ameno walczy z Sakurą.

O zbliżaniu się do drużyny Asuma, Ameno wpuścił przepuszczają drużynę i używają oazy, jeśli dają się ich zwoju. Shinobi z Konohy szybko odrzucili ofertę i Ino Yamanaka szybko rozpoczął atak, do którego szybko skontrował i Kōji uderzył Ino. Ameno i Kōji zaangażowani także Chōjiego Akimichi i Sakurę Haruno, szybko stając się pod presją ich taijutsu. Wkrótce Shishio zakończył formowanie tyle czakry zamaskować swoją drużynę. Mimo ukrycia się przed wzrokiem wrogów, Ino odzyskała i wykorzystała swoje umiejętności do kierowania sensoryczne jej drużynę. Ostatecznie, Ameno i jej drużyna zostali pokonani. Podczas gdy Ameno i inni medyczni ninja traktował wszystkich, nie wykazując złych uczucia wobec siebie, Ameno zaoferowała ich zwój ponieważ straciła, ale upierał się, że Sakura był niepotrzebna, ponieważ już dwa zwoje. Wszyscy zgodzili się, aby spotkać się ponownie w trzecim etapie egzaminu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki