FANDOM

Asura Ōtsutsuki
Asura Ōtsutsuki
(大筒木アシュラ, Ōtsutsuki Ashura)
Debiut
Manga Tom 49, Rozdział 462
Anime Odcinek 203
Film Naruto Shippūden 1: Film
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Impact
Występuje w Manga, anime, gra i film
Głosy
Status Profesjonalny
Data Urodzin 8 Czerwiec
Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Klan Klan Ōtsutsuki. Klan Ōtsutsuki
Rodzina
Hagoromo Ōtsutsuki (Ojciec)

Indra Ōtsutsuki (Brat)
Kaguya Ōtsutsuki (Babcia)
Hamura Ōtsutsuki (Wujek)

Czakra Natury
Yōton Uwolnienie Yang
Narzędzia
Shakujō

Asura Ōtsutsuki był najmłodszym synem i dziedzicem Hagoromo Ōtsutsuki jego nauki. Jest także przodkiem klanu Senju, a także klanu Uzumaki.

WyglądEdytuj

Wygląd Asury

Wygląd Asury.

Asura miał krótkie, brązowe włosy - kolczaste, z których dwa zamki były owinięte w bandaże ramek obu stronach jego twarzy w sposób podobny do swego brata, a także miał rufowe rysy twarzy. On również miał na sobie to, co wydawało się być pustym ochraniaczem na czoło i w późniejszym czasie, bandaże wokół jego czole. Miał na sobie jasne kimono, który został ozdobiony Magatama wokół kołnierza. Kimono było zamknięte ciemnym kolorze skrzydła. Pod tym wszystkim miał na sobie czarną koszulę całego ciała.

Galeria

OsobowośćEdytuj

Asura wspierany przez przyjaciół i wiernych naśladowców

Asura wspierany przez przyjaciół i wiernych naśladowców.

Asura wierzył, że miłość była ostatecznym kluczem do pokoju, i kochał swojego ojca za znaczenie. Chociaż syn słynnego Mędrca Sześciu Ścieżek, Asura urodził się praktycznie bez talentu, ale z tego powodu, dowiedział się o wartości w zależności od i współpracy z innymi. Asura adorowany przez Indrę on ciągle poświęcał się studiując, dążąc do jak jego starszy brat. Przez zwykłej ciężkiej pracy i determinacji, był w stanie obudzić swoją moc. Ponieważ nigdy nie stracił z oczu ludzkiej wartości, to on ostatecznie stać się następcą ninshū ojca jako Hagoromo chciał świat przyjąć ten sposób myślenia.

UmiejętnościEdytuj

Bitewny avatar Ashury

Bitewny avatar Ashury.

Jako dziecko, Asura uznano za niewykwalifikowanego, dużo w przeciwieństwie do jego geniuszu starszego brata, Indra. Z biegiem lat, dzięki wyczerpującej ciężkiej pracy i poświęcenia, a także wsparcia z jego przyjaciół, Asura obudził swoją moc, "ciało" ojca: siła życia, wytrzymałość i energię fizyczną; Moc rywalizując, że jego brat jest za późno gafa. Ten przyznał mu większą długowieczność i silną witalność, a także ogromne rezerwy czakry odziedziczone przez jego pokolenia. Został także zdolnym liderem, uzyskania niezliczonych lojalnych zwolenników. To właśnie ten sposób działania, które spowodowały jego ojciec, aby go minować następcą ninshū.

W walce, Asurę widziano zamknięte w trójgłowego, sześciu zbrojnych avatarze władający kilka ciemno-kolorowe kule. Ten awatar był zdolny będzie łeb w łeb z pełnego ciała Indry - Susanoo. Zaobserwowano również władania shakujō, a także miecz na różne okazje.

HistoriaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Asura i Indra wraz z ich ojcem

Asura i Indra wraz z ich ojcem.

Jako dziecko Ashura mieszkał w cieniu jego genialnego brata Indra Ōtsutsuki w każdy możliwy sposób, że nie wykazywał naturalnego talentu sam. Z tego powodu, Asura zdaje sobie sprawę, wartość innych i swoje moce w wielu przyjaciół i sojuszników, że wykonane zanim ostatecznie swoją moc przebudzenia, które równa się, że od Indra.

Na łożu śmierci, Hagoromo wybrał Asurę na prowadzenie swoich marzeń o pokoju na świecie. Indra, wierząc, że powinien to on zostać wybrany, walczył z Asurą próbując stwierdzić, co czuł powinny być jego przyrodzone. Obaj bracia udali się do swoich grobów nieustannie walczą o tytuł następcy ninshū, ale nie przed pozostawiając potomstwa, którzy kontynuują walkę o wieki. Indra - potomkowie, którzy staną się klan Uchiha - będzie kontynuować walkę z potomków Asura jest - który stał się znany jako klanu Senju - nie wiedząc, dlaczego i jak przyszedł ich nienawiść do siebie, aby być.

DziedzictwoEdytuj

Naruto jako spadkobierca czakry Asury

Naruto jako spadkobierca czakry Asury.

Według Hagoromo, czakra Asury pozostała nawet gdy jego ciało zostało zniszczone i odradzała się na przestrzeni dziejów w różnych osobach, które odziedziczyły jego wolę. Najwcześniejszą znaną osobą w której odrodziła się jego Czakra jest Hashirama Senju. Aktualnie jego czakra odrodziła się w Naruto.

Ideały Asury pozwoliły jego ojcu uświadomić sobie nowe możliwości dla świata, i dzięki temu użył Banbutsu Sōzō by podzielić Shinju na dziewięć ogoniastych bestii, dał im imiona, w nadziei, że gdy nadejdzie czas zjednoczą się jako jeden byt, ale nie ten którym pierwotnie były, i że ktoś pojawi się w tym czasie, aby pokazać im, czym jest prawdziwa moc. Bestie zaczęły sądzić wieki później, że tą osobą jest Naruto.

Według Czarnego Zetsu, reinkarnacje Asury i Indry są prawie zawsze w konflikcie ze sobą i rzadko współpracują ze sobą. Naruto i Sasuke to jeden z wyjątków, zakładając że przez wieki istniały również inne wyjątki.

Naruto i Sasuke rozstają się w dobrych relacjach

Cykl konfliktu między Asurą i Indrą dobiega końca.

Ostatecznie to najnowsze wcielenie Asury, w Naruto, któremu udało się zrobić to, co wszyscy jego poprzednie wcielenia nie udało się zrobić: zakończyć rozłam utworzony przez dwie linie po ożywionych braci, który Naruto osiągniętych pokonując następcę Indry, Sasuke Uchiha, w ich ostatecznej walce, w końcu doprowadzenia do końca gorzkiej waśni, który trwał przez wieki.

CiekawostkiEdytuj

  • Rywalizacja Indry i Asury oraz ich potomków (Uchiha i Senju) wywodzi się z religii buddyjskich i hinduistycznych, gdzie bogowie, prowadzeni przez Indre, ciągle walczą z Asurami.
  • Podobnie jak jego ojciec, Asura dzierżył shakujō w walce. Jego wybór broni może symbolizować jego pragnienie miłości i pokoju, podczas gdy wybór jego brata może symbolizować jego żądzę władzy.
  • Asura wierzył, że miłość jest kluczem do pokoju, więc możliwe jest, że "Wola Ognia" Hashiramy Senju powstała z jego przekonań.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki