FANDOM

"Atak"
PoprzedniNastępny
Rozdział 639.jpg
Informacje
Rozdział 639
Tom 67
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Anime Odcinek 378
Postacie
Brak w tym rozdziale
Jutsu
Gojō Kibaku Fuda

Rasen Senkō Chō Rinbukō Sanshiki

Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Atak" jest 639 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Inni w najbliższej okolicy są w szoku, Tobirama woła do Hiruzena i Minato, żeby skoczyli. Uznając protokół, że niedługo się, aby zobaczyć, że Obito został otoczony wybuchowymi notatkami. Mówiąc do Hashiramy, który wiąże Obito z jego uwolnieniem drewna, Tobirama otacza wybuchami prowadzące Minato do skomentowania Tobiramy szybkiego działania. Zwracając uwagę, że jako twórca Kuchiyose: Edo Tensei, stworzył również niedoszły styl walki samobójczy otoczony wykorzystanie techniki, Tobirama używa Gojō Kibaku Fuda powodując ciągły wybuch wokół Obito. Gdy dym zanika, jednak okazuje się, że Obito jest nietknięty w wyniku sprężystej substancji otaczającej go. Teorią, co było dokładnie substancja, Hiruzen atakuje Obito z techniką Shuriken Kage Bunshin no Jutsu. Jednak po raz kolejny udowadnia, substancja zbyt uniwersalna dla tych ataków oraz eliminuje te bronie. To doprowadza Hiruzena do połączenia go z uwolnienie pyłu Ōnokiego przypuszczając, że ​​substancja została wykonana z co najmniej czterech transformacji natury. Gdy Naruto martwi się o ochronę Hokage, Sasuke stwierdza, że ​​używali ich nieśmiertelne ciała zyskać poczucie umiejętności Obito tak mogli znaleźć sposób na pokonanie go, co doprowadziło Sasuke powiedzenia do Naruto, żeby przestał się martwić się o nich. Minato, odnotowując inteligencję Sasuke, zauważa, że ​​ich ciała trwało długo, aby zrekonstruować tak będzie musiał utworzyć otwór do nich. Gdzie indziej, prawdziwy Hashirama postanawia udać się na pierwszy plan, jak również, ale zostaje zatrzymany przez Madarę, który stwierdził, że zostało zrobione czekają na swojego rywala Senju. Biorąc swoją szansę, kiedy okazało się, że Obito wciąż nie przyzwyczaił się do bycia jinchūrikim bestii, Minato teleportuje jego klona do siebie i przygotowuje do korzystania z techniki Rasen Senkō Chō Rinbukō Sanshiki z klonem. Jednak Obito czyni sztukę ataku Naruto, ale został zablokowany przez Susanoo Sasuke. Nawet z jego tułowia w połowie drogi przez pole bitwy, Obito jest w stanie podjąć Minato z zaskoczenia i doprowadzić do starcia. Gdy Sasuke próbuje atakować Obito jednak bierze jego i Naruto z zaskoczenia, przełamywania obrony i ataku Susanoo. Minato przygotowuje kolejny teleport, że z niecierpliwością nadzieję robi to w czasie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki