FANDOM

"Bierka, którą chciałbym zostać"
PoprzedniNastępny
Bierka, którą chciałbym zostać
Informacje
Opening Over
Ending Denshin Tamashii
Japoński 成りたい駒
Rōmaji Naritai Sugata
Angielski The Figure I Want to Be
Polski Bierka, którą chciałbym zostać
Odcinek 47
Wątek Gang Byakuya (wątek)
Data Emisji 28.02.2018
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Hyōton: Suishōheki
Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Bierka, którą chciałbym zostać" (成りたい駒, Naritai Sugata) jest 47. odcinkiem anime Boruto: Następna Generacja Naruto.

Opis

Shikadai prosi Ryōgi, by się z niego wyrwał i oskarża Gekkō o manipulowanie nim, który ripostuje, że rzeczywistość nie jest prosta i oskarża Shikadaia o bycie naiwnym w zamian. Boruto nie jest pod wrażeniem powodu Gekkō i uderza go kunaiem, który blokuje Ryōgi, łamiąc jego maskę. Shikadai pyta Ryōgi, dlaczego chroni Gekkō, a Ryōgi mówi mu, jak Gekkō go uratował. Shikadai mówi, że nie ma powodu, aby zostać złodziejem, a Ryōgi krytykuje swoje przekonanie o tym, jak działa życie, przypisując je do życia w dobrze prosperującej wiosce. Shikadai mówi, że stara się dopasować do zbyt ciasnej formy i pyta, czy wszystkie ich granie było kłamstwem. Ryōgi odpowiada, że był to akt zbliżenia się do niego. Ryōgi boli, a Gekkō każe mu złapać Shikadaia i Boruto za pomocą uwolnienie lodu. Shikadai ostrzega Boruto, że nie jest to zwykłe uwolnienie lodu, Boruto wydaje się być w transie. Gdy poruszają się pociągiem, głowa Ryōgi wciąż boli, a jego wspomnienia zaczynają się zmieniać. Gekkō pokazuje Ryōgi swoje odbicie, przywracając przeklętą pieczęć. Boruto widzi Shikadaia jako członka Gangu Byakuya i atakuje go. Shikadai zauważa, że Boruto został umieszczony w genjutsu przy lodowych lustrach i rozbija je kunai. Gekkō zauważa shōgi, które Shikadai dał Ryōgi, który twierdzi, że nic nie znaczą. Gekkō wyrzuca kawałki z pociągu i nakazuje Ryōgi, aby to udowodnili, kończąc Shikadai. Pod pozorem sprawdzania rany, Gekkō aktywuje swoje jutsu. Shikadai udaje się uwolnić Boruto z genjutsu, uznając swoje własne doświadczenie za eksperymentowanie z Mirai. Na przodzie pociągu Gekkō zabija jednego ze swoich członków gangu. Shikadai podziela jego podejrzenia, że Ryōgi jest pod genjutsu z Boruto i ostrzega go, by nie patrzył na żadne lustra. Obaj przedzierają się przez lód i poruszają się przez pociąg. Próbują omijać Ryōgi, wychodząc z pociągu, by dostać się do Gekkō, ale Ryōgi je blokuje. Boruto idzie do Gekkō, a Shikadai wtyka Ryōgi z jego cieniem. Boruto zatrzymuje Gekkō przed odłączeniem swojego wagonu od reszty pociągu. Shikadai próbuje na próżno mówić Ryōgi o służbie Gekkō. Przeklęta pieczęć Ryōgiego aktywuje się i atakuje. Przeklęta pieczęć rozprzestrzenia się przez Ryōgi, który widzi Shikadai jako tego, który zabił jego rodziców. Gekkō nie potrafi zmienić Boruto, oferując dzielenie zysków ze sprzedaży danych ninjutsu z nim i odsuwa się, by pokazać Boruto swoje odbicie w oknie, zmuszając go do zamknięcia oczu i otwarcia Gekkō. Ryōgi zamyka się na Shikadai i Boruto, podczas gdy Gekkō oddziela swój wagon i przyznaje, że manipulował wspomnieniami Ryōgi. Shikadai próbuje przedostać się do Ryōgi, ale nie może się do niego zbliżyć. Boruto i jego cieniste klony napędzają Shikadai naprzód z Uwolnieniem Wiatru, pozwalając mu na fizyczny kontakt z Ryōgi i wyrwanie go z genjutsu, który przypomina, że ​​to Gekkō zabił jego rodziców. Shikadai sympatyzuje z nim. Trzej są oszołomieni, że Gekkō uciekł, gdy ktoś mija ich. Naruto łapie Gekkō i pokonuje go. Później Gekkō jest przesłuchiwany przez policję, a Boruto zwraca Katasuke jego badań, który jest podekscytowany tym, że narzędzia naukowe ninja są uważane za wystarczająco wartościowe, by je ukraść. Ryōgi jest uwięziony, ale pozostaje szczęśliwy. Boruto i Shikadai omawiają misję, a Boruto pyta Shikadai, kiedy potraktuje go tak, jak obiecał.

Ciekawostki

  • Tytuł nawiązuje do shōgi, gdzie "nari" (成 り) oznacza "promocja".

Występujące postacie