FANDOM

Bijūdama
Bijūdama
Nazwa
Japońska 尾獣玉
Rōmaji Bijūdama
Angielska Tailed Beast Ball
Polska Kula Ogoniastej Bestii
Debiut
Manga Tom 33, Rozdział 295
Anime Odcinek 42
Występuje w Manga, anime, gra, film i OVA
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu
Klasa Ofensywna
Zasięg Długi
Pochodzenie Jutsu
Renzoku Bijūdama

Chō Mini Bijūdama
Bijūdama Rasenshuriken
Multiple Tailed Beast Ball Rasenshuriken

Pokrewne Jutsu
Rasengan
Użytkownicy
Kurama

Gyūki
Matatabi
Dziesięcioogoniasty
Son Gokū
Momoshiki Ōtsutsuki
Isobu
Chōmei
Shukaku
Kokuō
Killer B
Minato Namikaze
Naruto Uzumaki
Obito Uchiha
Fukai
Dziewięcioogoniasty Klon Naruto
Yagura
Gaara
Yugito Nii

Han
Uatakata
Rōshi

Bijūdama jest ostateczną techniką ogoniastych bestii i ich jinchūrikich.

UżycieEdytuj

Aby utworzyć atak, zbierają zarówno pozytywną czakrę, jak i negatywną białą czakrę, a następnie kształtują go w kulę. Czarna i biała czakra musi być zrównoważona w stosunku 8:2 lub odpowiednio to samozapłonu. Kula może być zwolniona inaczej, albo w postaci kuli, która może eksplodować do wybuchu fali lub aktywowane do wytworzenia kopuły w kształcie podmuchu, który spłaszcza się i usuwa wszystko wokół niego, lub w postaci stężonej wiązki energii, która nadaje mu zdolności przenikania materiału wybuchowego. Bijūdama jest bardzo zwarta, a przy Naruto w jego czteroogoniastej formie utworzona jedna, ziemia wokół niego zostaje roztopiona spod masy po jego połknięciu. Przy używaniu w bliskiej odległości innych ogoniastych bestii wykonujący technikę bijūdamy mogą zostać połączone, znacznie zwiększając siłę rażenia i rozmiary ataku. Pomimo gęstości, bijūdama jest niezwykle szybko aktywowana, jest w stanie przelecieć przez całe morze w ciągu kilku sekund, pomimo jego trajektorii przez nie zmienione wyzwanie: Kuchiyose: Gojū Rashōmon używane przez Kuramę lub lis używa go na całym kontynencie w ciągu kilku minut.

Moc natarcia jest w stosunku do siły użytkownika. W pełni naładowana kula z Gyūkim może wypełnić całą dolinę z eksplozji, a także pług przez wielokrotnego warstwowej bariery. Kurama własnymi kulami może stworzyć eksplozję, która jest znacznie większa niż pomniki Hokage i góry wokół niego, a także taki, który jest równy wielkości i mocy łączone kuli przez pięciu innych ogoniastych bestii. Poszczególne kule z Matatabim, Isobu, Kokuō, Saikena i Chōmeia wydają się być na tym samym poziomie niszczącej mocy, ponieważ wszystkie one łatwo odparowane dużymi górami po Naruto odchylając je z jego szybkością i siłą. W przypadku zastosowania przez Dziesięcioogoniastego w swej dojrzałej postaci, jego kula jest w kształcie stożka, a po uderzeniu był w stanie zniszczyć całą wioskę w pewnej odległości, jak również zniszczyć całe łańcuchy górskie i eksplozję można zobaczyć z bardzo daleka. W przypadku używania przez Obito, w jego unikalnej formie jinchūriki, że zwołuje na drzewo z wieloma rozszerzeniami jak kwiat na nich : tworzących kulę przed każdym kwiatem.

Użycie JinchūrikiEdytuj

Jinchūriki ogoniastych bestii też mogą również skorzystać z tej możliwości, choć trzeba być w pełnej postaci ogoniastych bestii. Jeżeli jinchūriki tracą kontrolę nad ich ogoniastą bestią, mogą wykonać tą technikę, mimo, że nie są w pełni przekształcone, jak widać, gdy Naruto użył go w jego formie wersji 2. Chociaż w stanie wersji 2, ogoniasta kula jest znacznie słabsza niż używana przez pełne bestii, jak wynika Killer B i użytkownika Fukai, gdy ten ostatni został sprowadzony przez Kuchiyose: Edo Tensei w anime lub Naruto wykorzystywał kiedy był w jego stanie wersji 2.

Gdy używany przez Naruto, podczas gdy w ludzkiej formie jest trybie ogoniastej bestii, Naruto trzyma ręce w celu utworzenia kuli z lub bez Kuramy objawia się w pełni. Podobnie jak Kurama, może również utworzyć kulę tak silną jak współpracował jeden z pięciu ogoniastych bestii z łatwością i szybkością. Nawet gdy Kurama jest częściowo ujawniony, może stworzyć kulę rozmiaru Ośmioogoniastego bardzo szybko. Po tym jak Kurama zezwolił Naruto użyć trybu pustelniczego przy jednoczesnym trybem ogoniastej bestii, co jest skuteczne wobec techniki ninjutsu- znoszący Obito, jak również czyni go silniejszym powodu ninjutsu - zwiększenie umiejętności trybu mędrca, a jest wystarczająco silne, aby przebić się przez kulę Obito Uchihy. Minato może również wykonywać ogoniastą kulę w pełni przekształcony.

Obito korzystając z ogonistej kuli jest bardzi wyjątkowy, jak również. On może stworzyć drzewo, które tworzy ogoniaste kule naraz z czterech różnych kierunkach.

Wpływ SenjutsuEdytuj

Okazało się, że używanie senjutsu na kulę ogoniastej bestii zdecydowanie poprawia. Naruto pierwszy stworzył to w jego Trybie Mędrca w walce z Obito, i ponownie przy użyciu Rikudō Senjutsuw jego walce z Sasuke.

BijūdamyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki