FANDOM

"Bo jestem ojcem"
PoprzedniNastępny
Rozdział 664
Informacje
Rozdział 664
Tom 69
Wątek Odrodzenie Dziesięcioogoniastego
Anime Odcinek 414
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Technika Transferu Ogoniastej Bestii
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Bo jestem ojcem" jest 664 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Gdy tajemniczy człowiek idzie w kierunku Sasuke Uchihy, ani Tobirama Senju i Karin nie mogą rozpoznać czakry czy jej opis. Martwią się, że tajemnicza osoba może zrobić chłopakowi krzywdę, dziewczyna naciska na przyszłość. Tymczasem Gai jest gotowy do kontynuowania walki, chociaż jest całowicie wykończony. Nagle Gaara i Sakura przelatują nad ich głowami. Maito Gai uważa lecą w kierunku Kakashiego. Wkrótce mężczyzna zdaje się być bardziej zdeterminowany. Chociaż Madara Uchiha pozbywa się Kohaku Jōhei i Benihisago mówiąc, że narzędzia są zbędne. Narzędzia spadają na Gaia i Lee. Tenten rozpoznaje je. Po drugiej stronie pola bitwy, Kakashi Hatake i Minato Namikaze dalej walczą z Czarną połową Zetsu. Czwarty Hokage wraz z Kuramą wyczuwają brak połowy czakry lisa. Gdy grupa Kazekage przybywa, Minato Namikaze prosi Kakashiego, aby zajął się przeciwnikiem. Namikaze rozpoczyna przeniesienie czakry lisa do ciała syna, pamiętając rozmowę z żoną o ochronę ich płodu. Gdy Minato rozpoczyna rytułał, Czarny Zetsu zdołał rozszerzyć swoje ciało i zabsorbować siłę Kuramy w miejscu Naruto. Śmieje się, że w końcu zdobył połowę mocy lisa, ale w tym momencie przybywa Madara Uchiha oznajmiając, że długo czekał i postanowił przybyć osobiście.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki