FANDOM

"Boruto Uzumaki!"
... • Następny
Rozdział 1.
Informacje
Japoński うずまきボルト!!
Rōmaji Uzumaki Boruto!!
Angielski Boruto Uzumaki!!
Polski Boruto Uzumaki!
Rozdział 1
Tom Tom 1
Wątek Przeciwko Momoshiki
Anime Odcinek 1
Postacie
Kawaki

Katasuke Tōno

Jutsu
Brak w tym rozdziale.
Narzędzia
Kote
Drużyny
Drużyna Konohamaru

Drużyna Moegi
Drużyna Naukowców Narzędzi Ninja

"Boruto Uzumaki!" (うずまきボルト, Uzumaki Boruto) jest 1. rozdziałem mangi Boruto.

Opis

Po zniszczonej twarzy Naruto w Monumencie Hokage, Boruto staje twarzą w twarz z Kawakim. Z widokiem na zniszczone Konohagakure Kawaki deklaruje wiek shinobi. Przywiązując do uszkodzonego ochraniacza na czoło i aktywując dōjutsu, Boruto zauważa, że nadal jest shinobi i szarżuje na Kawakiego. Boruto wspomina swoją historię, od samego początku był obrażony shinobi, a dokładniej jego ojciec, który, jak sądził, nie zwracał wystarczającej uwagi na swoją rodzinę z powodu bycia Hokage. Boruto wspomina misję, do której przydzielono jego drużynę, łapiąc niedźwiedzia. Po zgłoszeniu się do Naruto Katasuke przerywa im, prosząc Naruto o zgodę na użycie Kote w nadchodzących egzaminach Chūnina, których Naruto zaprzecza. Później Katasuke zapewnia Boruto kody do swojej gry wideo i sugeruje, że egzaminy Chūnina będą sposobem na pokazanie Naruto, jak silny jest on. Gdzie indziej, Moegi przekazuje jej drużynie dokumenty wstępne na egzamin.

Shikadai i Inojin nie są zbytnio podekscytowani tym pomysłem, co skłoniło ją do dostarczenia im listów od swoich matek, co szybko zmienia ich zdanie. Shikadai i Inojin spotykają się z Boruto, aby grać w gry wideo. Sarada i Mitsuki dołączają do nich, prosząc Boruto o udział w egzaminach Chūnina, ponieważ wymaga to trzech drużyn. Shikadai zauważa, że ​​gra Boruto ma kody oszukiwać i wychodzi, wierząc, że zabawa w grę jest szlifowaniem dla doświadczenia. Sarada i Mitsuki wierzą, że przekonują Boruto do zdawania egzaminów, podczas gdy w rzeczywistości chce się udowodnić swojemu ojcu. Przerywają je Hinata i Himawari, którzy mają zakupy spożywcze na przyjęcie urodzinowe Himawari. Naruto dołącza do nich na przyjęcie, ale w ostatniej chwili Naruto upuszcza tort na podłogę, kiedy cienisty klon jest rozproszony, rozgniewany Boruto. Hinata próbuje obronić sytuację Naruto. Później, gdy dzwoni dzwonek do drzwi, Boruto wierzy, że to Naruto, ale w rzeczywistości jest to Sasuke, szukający Naruto. Hinata informuje go, że Naruto wciąż jest w biurze. Sasuke wręcza Naruto zwój z zamku Kaguyi, a obaj omawiają Boruto. Później Boruto próbuje zaatakować Sasuke, który bez trudu go unika. Pod wrażeniem Sasuke, Boruto prosi, aby być jego uczniem.

Występujące postacie