FANDOM

"Burza z piorunami"
PoprzedniNastępny
Burza z piorunami.jpg
Informacje
Opening Diver
Ending Orchestra of Midnight
Japoński Tytuł 疾風る雷 (Hashiru Ikazuchi)
Angielski Tytuł Lightning Storm
Polski Tytuł Burza z piorunami
Odcinek 202
Wątek Szczyt pięciu Kage (wątek)
Manga Rozdział 460, Rozdział 461, Rozdział 462
Data Emisji 10.03.2011
Postacie
Yoshiteru

Chiyomatsu

Jutsu
Taren Fujizuho

Technika Tłumienia Czakry
Erubō
Issen
Raigen Raikōchū
Raiton no Yoroi
Raiton: Kangekiha
Technika Szabli Samuraja

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Burza z piorunami" jest 202 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Gdy Tobi próbuje zaatakować Naruto, Yamato i Kakashi oddzielają ich obydwu. Tobi chce wiedzieć w jaki sposób Naruto namówił Nagato do zdrady, natomiast Uzumaki chce wiedzieć co z Sasuke. Tobiemu nie przeszkadza ograniczenie więzów Yamato, wiedząc, że techniki mu nie zaszkodzą, ale zgadza się opowiedzieć historię o Sasuke, ale najpierw prawdę o Itachim. Raikage łamie kark Białemu Zetsu, w uzyskaniu upomienie od Piątej Mizukage zabijając cenne źródło informacji, a potem udaje się wraz z C i Darui do walki z Sasuke Uchihą. Samurajowie zostają powiadomieni o infiltracji Sasuke, a Karin zauważa poruszający się samurajów. Uchiha zabija ich kilku, gdy Raikage, C i Darui odkrywają ich lokalizację. Sasuke, Suigetsu i Jūgo rozpoczynają walkę. Karin dostrzega, że czakra Sasuke stała się "mroczniejsza i zmniejsza" i jest gorsza niż przeklęta pieczęć na drugim poziomie. Jūgo przechodzi w drugi poziom przeklętej pieczęci, i krótko walczy z Raikage zanim został rzucony na bok. C zostaje sparaliżowany przez genjutsu Sasuke, a potem Uchiha szykuje się do walki z Raikage.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki