FANDOM

Chōchō Akimichi
Chōchō Akimichi.png
Debiut
Manga Tom 72, Rozdział 700
Film Naruto Shippūden 8: Boruto
Występuje w Manga i film
Głosy
Status Profesjonalny
Płeć Kobieta.png Kobieta
Przynależność Konohagakure.png Konohagakure
Klan Klan Akimichi.png Klan Akimichi
Ranga Ninja Gaiden: Student Akademii
Rodzina
Chōji Akimichi (Ojciec)

Karui (Matka)
Chōza Akimichi (Dziadek)
Matka Chōjiego (Babcia)

Czakra Natury
Yōton.png Uwolnienie Yang
Jutsu
Bubun Baika no Jutsu

Baika no Jutsu

Chōchō Akimichi jest członkiem klanu Akimichi z Konohagakure i córką Chōjiego Akimichi i Karui.

WyglądEdytuj

Chōchō jest ciemnoskóra z bursztynowymi w kolorze oczu, jak jej matka. Odziedziczyła po ojcu, brązowe włosy, które nosi w dwóch kolczastych kucyków, z reszta napływające do jej pleców, i uderzenie z przodu, która obejmuje jej lewe oko. Nosi czerwoną koszulę bez rękawów, białe spodnie z w epilogu. W Naruto Gaiden, ona nosi białe kimono z sieci T-shirt pod nim parę czarnych podgrzewacze ramię i parę czarnych długich shinobi buty. Jak wszyscy członkowie klanu Akimichi, że jest pulchna. Także jak zwykle jej klanu, oba uszy są przebite szarymi kolczykami.

Galeria

OsobowośćEdytuj

Podobnie jak jej ojciec, Chōchō nie może oprzeć się zaproszeniom, jeśli chodzi o jedzenie. Jest to oczywiste, gdy pomija trening z jej kolegami Ino–Shika–Chō. W przeciwieństwie do swojego ojca jest dumna z szerokiej budowy ciała i nie była obrażona, który był zawsze szybko poddawał kiedy jego waga została wychowana była w stanie łatwo szczotkować miano tłuszczu. Jej waga, w rzeczywistości, nie wydaje się niepokoić w ogóle, ze względu na fakt, że to już z rodu ojca po wszystkim. Raczej Chōchō wydaje się być dość pewna siebie i pewna siebie o sobie - może ona dziedziczona cecha od matki.

UmiejętnościEdytuj

Chōchō używa Bubun Baika no Jutsu.png

Chōchō używa Bubun Baika no Jutsu.

WKRÓTCE!

HistoriaEdytuj

EpilogEdytuj

Anko zaprasza Chōchō.png

Anko zaprasza Chōchō.

Po zakończeniu wcześniej zajęć przez ich senseia Shino Aburame z powodu zbliżającego się szczytu Pięciu Kage, Chōchō opuszcza swój trening z Inojin i Shikadai z Anko, gdy jej mentor zaprosił ją do sklepu Dango na jedzenie trochę Anmitsu mimo protestów Inojin. Ona niechcenia odrzuca go nawet po nazywaniu tłuścioszkiem, a liście z Anko.

Naruto Gaiden: Siódmy Hokage i szkarłatny księżycEdytuj

Słysząc, że ona i reszta klasy będzie przechodzić egzaminu ukończenia w tygodniu, Chōchō była tylko zainteresowana, jeśli może to pomóc jej stracić trochę na wadze. Później spotkali się z Chōjim, który zawstydzony Chōchō po prostu z powodu wyboru ojca smakowych chipsów.

Wkrótce!

Naruto Shippūden 8: BorutoEdytuj

Chōchō pojawi się w tym filmie.

CiekawostkiEdytuj

  • "Chōchō" oznacza "Motyl".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki