FANDOM

Chōjū Giga
Chōjū Giga
Nazwa
Japońska 超獣偽画
Rōmaji Chōjū Giga
Angielska Super Beast Imitating Drawing
Debiut
Manga Tom 32, Rozdział 283
Anime Odcinek 33
Film Naruto Shippūden 2: Więzi
Gra Naruto Shippūden: Gekitō Ninja Taisen! EX 2
Występuje w Manga, anime, gra, film i powieść
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu, Styl Walki
Klasa Ofensywna, Uzupełniająca
Ranga B
Ręczne Pieczęcie Pieczęć Konfrontacji
Pochodzenie Jutsu
Sumi Nagashi

Fūinjutsu: Koshi Tandan
Chōshin Giga

Użytkownicy
Sai

Inojin Yamanaka

Chōjū Giga jest to technika charakterystyczna dla Saia, który pozwala mu dostosować się do okoliczności każdej konfrontacji.

UżycieEdytuj

Ninja używa atramentu wlewając czakrę szybko rysuje obiekty na jego zwoju. Chwilę szczotka usuwa, obrazy wyskakują z papieru, rosną do naturalnej wielkości, i działają zgodnie z wolą użytkownika. Ponieważ są one wykonane z atramentu, jeden cios zwykle wystarczy, aby je rozwiać. Dla dyskretnych komunikatów równocześnie do przykrycia, Sai jest w stanie zamienić słowa, pisze do małych zwierząt, umożliwiając im podróżować niepostrzeżenie do zamierzonego celu, po której zwierzę tusz wymaga zwoju do powraca do pisemnej informacji. Kilka technik rywalem jest w zakresie wszechstronności.

Lista rysunkówEdytuj

Najsilniejszy cechą tego ninja sztuki jest jej zdolność do tworzenia różnych efektów opartych wyłącznie na pomysłowość użytkownika.

Myszy

Przydatne do śledzenia i wyszukiwania, a często tworzone w dużej liczbie. Nie biorąc drogi do podróży, "Myszy" są niepozorne, co czyni je najbardziej odpowiednie, nie tylko do badań, ale także do dostarczania informacji uzyskanych z wrogich obozów do Konohy. Ponadto, jeśli ktoś zwraca niezliczoną liczbę myszy, nawet staje się możliwe wykonanie niedziałającego o numer wyszukiwań.

Lwy

Do ataku na odległość, lwy można wyciągnąć. Zazwyczaj są one tworzone w małych grupach do ataku idąc bezpośrednio.

Ptaki

Jeśli jest to konieczne, aby zrobić rekonesans z nieba lub podróży w dużych prędkości, duże ptaki można wyciągnąć i jeździć. Mniejsze ptaki mogą być również wykorzystywane do przewozu wybuchowych notatek i na dużą odległość i pilnego dostarczenia informacji. Sai może szybko wyciągnąć te ptaki i doprowadzić ich przed wrogiem.

Sowy

Użyte w Naruto Shippūden 2: Więzi.

Pijawki

Używane jako nisko uszkadzający pocisk jako atak. Większe i cięższe pijawki można również wyciągnąć.

Nietoperze

Ten rysunek może zmienić na prowizorycznym parasol, lub dołączyć się do twarzy wroga i oślepić ich.

Ryba

Przydatne w dostarczaniu wiadomości w wodzie.

Węże

Po wyciągnięciu szybko, że "węże" może być używany jako liny powstrzymać kogoś. Dzięki możliwości bezdźwięcznie dostają się przez szczelinę, nawet najmniejszej, mogą być również wykorzystywane do celów zabijania.

Wybuchowe Notatki

Te mogą być tworzone z tuszu i dołączone do małych ptaków, pozwalając użytkownikowi na bombardować wroga z powietrza.

Tygrys

Do zapieczętowania wroga poprzez przechwytywanie ich przez tego wyciągniętego tygrysa.

Krab

Użyte w Naruto Shippūden 2: Więzi.

Koty, Wiewiórki i Króliki

Użyte w Dzień wolny Saia.

Smok

Użyte w Siła - część 1.

WariantyEdytuj

WpływyEdytuj

Ta technika jest w odniesieniu do Chōjū-jinbutsu-giga (dosł. Karykatury Zwierzęco-Osoby) lub Chōjū-giga za krótkie, zestaw czterech zwojów obrazów należących do Kozan-ji w Kioto w Japonii i często traktowana jako pierwsza manga. Zwoje przedstawiają różne antropomorficzne zwierzęta, taniec i gra się w tętniącej życiem ceremonii, która wydaje się być podstawą do Sai jest w stanie ożywić swoje rysunki do różnych celów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki