FANDOM

"Dokument z życia geninów"
PoprzedniNastępny
Dokument z życia geninów
Informacje
Opening Over
Ending Denshin Tamashii
Japoński 下忍ドキュメンタリー!!
Rōmaji Genin Dokyumentarī!!
Angielski The Genin Documentary
Polski Dokument z życia geninów
Odcinek 48
Data Emisji 07.03.2018
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Hanamizuki
Narzędzia
Brak w tym odcinku.
Drużyny
Brak w tym odcinku.

"Dokument z życia geninów" (下忍ドキュメンタリー!!, Genin Dokyumentarī!!) jest 48. odcinkiem anime Boruto: Następna Generacja Naruto.

Opis

Tydzień po incydencie z Gangu Byakuya, Naruto udziela wywiadu, w którym wyraża pochwałę geninowi zaangażowanemu w rozwiązanie konfliktu, co frustruje Iwabee'a, któremu nakazano pozostać na miejscu. Wieści o zbliżających się egzaminach Chūnina irytują go, teraz zaniepokojony, że będzie generatorem geninów. Shikamaru i Naruto omawiają ostatnie wydarzenia i biorą pod uwagę niedobór kandydatów geninów na egzaminy. Udon przychodzi do biura Naruto, gdzie podnosi zawieszenie Drużyny 5 i daje im misję. Iwabee omawia egzaminy z Lee i Denki, wszyscy zdeterminowani, aby ich nie pozostawić. Drużyna 7 otrzymuje misję dostarczenia wraz z przybyciem Drużyny 5. Drużyna 5 ma wziąć udział w filmie dokumentalnym, próbie PR, aby zwiększyć liczbę zapisów do Akademii. Gdy zaczynają kręcić, wszyscy zmagają się naturalnie z aparatem. Reżyser odsuwa Udon na bok i pyta, czy istnieje inny zespół, który mógłby sfilmować, a Udon informuje go, że Hokage osobiście wybrał tę drużynę. Reżyser mówi Udonowi, że kiedyś chciał być shinobi. Chce, aby Drużyna 5 pokazała mu błyskotliwe ninjutsu, więc Iwabee podnosi teren, Lee atakuje go, a następnie rzuca shurikena w Denkiego, który zastępuje ich na ich drodze. Reżyser jest zadowolony z przyciągających wzrok nagrań, ale Udon wskazuje, że przeraża cywili i wycofuje Drużynę 5 z misji. Później Iwabee próbuje z frustracją rzucić ochraniaczem na czoło, ale zostaje zatrzymany przez Lee. Udon pyta, czy chcą zostać ponownie zawieszeni, a Iwabee pyta, jak ktoś fajny jak Udon mógłby ich zrozumieć. Udon dzieli się z nim tym, jak nie udało mu się ukończyć kilka razy i jak zmywał misje jako genin. Iwabee zastanawia się nad wcześniejszymi słowami Udon na temat fajnego filmu. W nocy, zdecydowany nie pozwolić, by ich wysiłki zmarnowały się, ekipa filmowa postanawia zdetonować jakieś wybuchowe notatki, które założyli na potępionym budynku, aby uzyskać kilka strzałów. Niezadowoleni ze zdjęć, robią w środku, a budynek zaczyna się zawalać. Lee ratuje ich przed spadającymi gruzami, a Denki analizuje sytuację. Kiedy dach zapada się, Iwabee chroni je przed spadającym dźwigiem, a Udon zatrzymuje gruzy za pomocą jutsu opartego na smarkach. W tym zamieszaniu Iwabee traci ochraniacz na czoło, a ekipa filmowa prosi, by ponownie pojawili się w filmie dokumentalnym. Po zgłoszeniu się do Naruto dzieli się swoimi przeszłymi walkami z Akademią z drużyną, a Iwabee jest poruszony łzami, gdy dowie się, kim jest Naruto, i odzyskuje ochraniacz na czole, a jego koledzy z drużyny go znaleźli. Drużyna 7 ogląda film dokumentalny.

Występujące postacie