FANDOM

Dwa słońca
PoprzedniNastępny
Dwa słońca.png
Informacje
Opening Moshimo
Ending Mother
Japoński Tytuł 二つの太陽!! (Futatsu no Taiyō!!)
Angielski Tytuł Two Suns!!
Polski Tytuł Dwa słońca
Odcinek 283
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Konfrontacja
Manga Rozdział 543, Rozdział 544
Data Emisji 11.10.2012
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Brak w tym odcinku.
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

Dwa słońca jest 283 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Pozostając nieugięty, że nie pozwoli Naruto lub B, aby przejść mimo wspomnień B. Podczas zatrzymania Naruto do przejścia, jednocześnie blokując ataki B. Woła Tsunade do pomocy, A jest w szoku, gdy Hokage stoi po stronie jinchūrikich. B jest już w stanie wziąć w dół z Raiton: Rariatto, a jak próbuje wyjasnić ich uzasadnienie do niego pamięta słowa swojego kuzyna. Kwestionując Naruto bezpośrednio, młody człowiek mówi, co jego matka i ojciec zrobili dla niego, aby umożliwić mu doarcie do tej pory - powołując ich jako "dwa słońca" w swoim życiu. Uderzając B w bok, A używa Raiton Chakura Mōdo w tryb pełnej mocy i przygotowuje się do ataku Naruto po raz kolejny. Uzumaki, jednak jest w stanie ominąć Raikage, zyskując sobie prawo do kontynuuowania podróży na pole bitwy. Tymczasem w siedzibie, Shikaku, Mabui i klon Katsuyu przejmując wszystkie intelie próbując znaleźć sposób na na poradzenie sobie z Armią Białych Zetsu. Gdzie indziej, Tobi przygotowuje własną wersję Pein Rikudō używając ożywionych jinchūrikich, zauważając, że jego plan wkrótce dojdzie do skutku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki