FANDOM

"Dwie siły"
PoprzedniNastępny
Rozdział 645
Informacje
Rozdział 645
Tom 67
Wątek Odrodzenie Dziesięcioogoniastego
Anime Odcinek 381
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Oyako Rasengan
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Dwie siły" jest 645 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Po rozmowie między ojcem i synem, Naruto zakłada swój tryb ogoniastej bestii, gdyż zamierza zaatakować Obito z nową energią. Przedtem, Tobirama przypomina, że ​​tylko ostatnie ataki oparte na senjutsu mogą uszkodzić jinchūriki Dzieisięcioogoniastego, powodując panikę, ponieważ Naruto już o tym zapomniał. Wewnątrz umysłu Naruto, Yang-Kurama mówi Naruto, że skoro obaj są w przyjaznych stosunkach, Naruto może używać trybu mędrca podczas korzystania z jego mocy podobną do czasu młody shinobi rozmawiał z Nagato. Z drugiej strony, Yin-Kurama mówi również Minato, że może on także pod-go pełną transformację trybu ogoniastej bestii, aby zapewnić silne wsparcie dla swojego syna. Idąc za radą bestii, Naruto idzie pełną kulę ogoniastej bestii w synchronizacji z jego trybem mędrca gdy Minato uwalnia jego tryb ogoniastej bestii. Minato, z pomocą Naruto, przygotowuje dużą skalę, senjutsu dodając do Rasengana, i Tobirama Hiraishin no Jutsu szybko uderza go w Obito, który używa ramiona czakry i barierę z substancją do odparcia ataku. Zwracając uwagę na trwałość barier, Naruto i Minato połączyć swoje siły ze sobą tworząc senjutsu dodane do kuli ogoniastej bestii niszcząc obronę przeciwnika. Tymczasem Sasuke, wraz z shinobi żyjącego, obserwować walką,zastanawia się, jak daleko Naruto doszedł. Obito następnie ulega transformacji własnego ogoniastej bestii, planuje kontynuować plan księżycowego oka, szokując Madarę, który wciąż walczy Hashiramą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki