Fandom

Naruto Wiki

Dziesięcioogoniasty (tom)

846stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Dziesięcioogoniasty
PoprzedniNastępny
Tom 64.jpg
Informacje
Tom 64
Okładka Dziesięcioogoniasty
Neji Hyūga
Zjednoczone Siły Shinobi
Naruto Uzumaki
Hinata Hyūga
Postacie
Daen Nara

Maen Nara
Kasuga Nara

Jutsu
Katon: Gōen no Jutsu

Fūton: Kiryū Ranbu
Doton: Daichidōkaku
Fūton: Ōkakeami
Fūton: Rasenrenshuriken
Renzoku Bijūdama
Suiton: Suidan no Jutsu

Narzędzia
Brak w tym tomie.

Dziesięcioogoniasty jest 64 tomem mangi Naruto.

Rozdział 608Edytuj

Decyzja Kakashiego

Obito Uchiha i Kakashi Hatake kontynują walkę. Uchiha wyrzuca shurikeny, a Hatake tworzy Doton: Doryūheki. Gdy Obito przechodzi przez ścianę, Kakashi pyta się go czy jest to związane z Rin, Obito mówi mu, żeby się zamknął. Następnie Obito wysyła go do innego wymiaru, ale jego zwycięstwo jest krótkotrwałe, gdyż Kakashi powraca używając Kamui. W międzyczasie, Mokuton: Mokuryū no Jutsu Madary zaczyna absrobować czakrę Kuramy, powodując, że tryb ogoniasty Uzumakiego zaczyna słabnąć. Obito zaczyna przytłaczać Kakashiego. Madara używa Uwolnienie Drewna do związania Killera B i Maito Gaia, a następnie używa Susanoo, żeby zakończyć walkę. Rozwiązany, Naruto dostrzega, że idały klanu Uchiha go zdenerowały i tworząc cienistego klona, jest w stanie powstrzymać shurikeny Obito jak i Susanoo Madary. Słysząc słowa Naruto, który będzie chronił swych przyjaciół, Kakashi i Gai używający Hirudora atakują Madarę. Zwracając się do swego dawnego towarzysza Obito, Kakashi mówi, że to, co jeszcze pamiętał, nauczyło go w przeszłości i co teraz zamierza zrobić, to chronić Naruto.

Rozdział 609Edytuj

Koniec

Gdy Obito kwestionuje oświadczenie Kakashiego, że będzie chronić Naruto, nastrój kopującego shinobi odzierciedla się od Gaia, który jest poważnie osłabiony. Widząc to, Gyūki, zauważa, że wszyscy shinobi są mocni, a potem ostrzega Naruto przed wiążącem uwolnieniem drewna, które może powstrzymywać moc ogoniastych bestii. Obito wykorzystuje własną technika drewna próbując powstrzymać Uzumakiego, gdy zaatakował Kakashiego, ale Naruto przechwytuje potężnym uderzeniem głowy, który go odrzuca. Następnie Ośmioogoniasty postanawia zaatakować demoniczną statuę zewnętrznej ścieżki przez ożywieniem Dziesięcioogoniastego, pozostawiając Naruto pokonanie Obito. Jednakże Naruto deklaruje, że widzi Obito depczącego facjetę, lecz Obito odpiera, mówiąc o Kakashim, który naprawdę cierpi. Wówczas Uzumaki zauważa, że musi coś zrobić dla Hatake, który został zniszczony, Kurama przełącza się miejscami z Naruto i rzuca kopiującym shinobim w Obito, a on wysyła do innego wymiaru, pozostawiając Naruto w szoku. Nie mają czasu na odpoczynek, próbuje zaatakować go, ale Obito nieoczekiwanie kaszle krwią. Kurama ujawnia, że Kakashi atakuje Obito z innego wymiaru i dał mu trochę swej czakry. Dzięki temu Kakashi powraca do rzeczywistego wymiaru i złożył podziękowania. Naruto i Killer B połączyli swe ogoniaste kule, żeby stworzyć jedną wielką i wyrzucili ją prosto w statuę. Po eksplozji, zauważają, że czakra posągu zniknęła powodując, iż Hatake zadał pytanie, czy to już koniec. Jednak, gdy dym opadł, objawił się ożywiony dziesięcioogoniasty, co skłoniło Obito to odpowiedzenia, że to koniec tej rzeczywistości. Gdzie indziej, Madara trochę rozczarowany, że nie udało się zdobyć Ośmioogoniastego i Dziewięcioogoniastego, dostrzega, że powinni zacząć realizację planu.

Rozdział 610Edytuj

Dziesięcioogoniasty

Będcąc w szoku, ponieważ przed nimi objawił się Dziesięcioogoniasty, Naruto przypuszcza, że zostali oszukani, gdyż nie mogli wyczuć czakry statuy. Jednak Kurama mówi młodemu człowiekowi, że jest nimożliwe wyczuciem tej bestii, ponieważ ona nie posiada emocji ani uczuć i była zbliżona do naturalnej energii, zrozumie to będąc w trybie mędrca. Tymczasem, Obito i Madara wskakują na łeb ogoniastej bestii. Obito chciałby, żeby natychmiast rozpoczęli plan, ale Madara jest bardziej chętny do testowania mocy Dziesięcioogoniastego. Gdy Naruto próbuje ocenić siłę bestii w trybie mędrca dochodzi do wniosku, że naprawdę jest niezmierzona, Kurama zwraca Gyūkiemu, żeby dał mu Gaia, a także Kakashiego, żeby mógł przywrócić im czakrę. Biorąc polecenia, Kurama obmyśla strategię bitwy, rozpoczynają atak strumieniami Renzoku Bijūdama, ale później pokazano Kakashiego i Naruto w locie. Hatake wypuszcza z innego wymiaru Ośmioogoniastego z gotową bijūdamą tuż przy gigantycznej bestii.

Rozdział 611Edytuj

Przybycie

Rozdział 612Edytuj

Technika wojsk sprzymierzonych

Pomimo zawiści w liczbie przeciwników, Madara i Obito zauważa, że ich wysiłki były daremne i że nadal nawet po tej wojnie, historia będzie się powtarzać tylko i oni znajdują się w tym samym położeniu. Naruto karci ich zarówno zauważa, że kiedy nie było różnicy zdań w grupie, większość powinna rządzić. Przyjęcie jego założenie, Obito po prostu stwierdza, że ​​to oni podejmują decyzję po eksterminacji Sojuszu. Za pomocą tego czasu Shikaku przez Inoichi zdolność telepatycznego jest w stanie przekazywać strategię on sformułował z cały sojusz. Z tym, że Sojusz rozpocznie swoją strategię, pierwszym krokiem jest, aby spowolnić swoje cele poprzez ich oślepiające, który został wykonany przez ninja Kumo, z C i kilka innych wykorzystujących Raiton: Raigen Raikōchū następnie przez Darui i innych Ranton: Reizā Sākasu stworzyć chmurę pyłu. Po drugie shinobi z Suny używając Fūton: Kiryū Ranbu do pyłu ponownie przesłaniać wizję swojego przeciwnika, dodając go do tego, co pozostało z Mushi Jamingu no Jutsu i ukrywanie w Kirigakure no Jutsu z wcześniej całkowicie zaburzając umiejętności sensoryczne przeciwników. Po tym, Kitsuchi i grupa shinobi z Iwa Doton: Daichidōkaku bestię do dziury umożliwiającej jego córkę i innych użytkowników uwolnienie lawy na pokrycie bestię w palonego wapna, który został zmieszany z wodą przez shinobi Kiri. Wykończając, członkowie klanu Sarutobi z Konohy tworząc mieszaninę przy uwolnienie ognia. Prowadzi to, że Madara stwierdza, jak zaskoczony był, że shinobi z różnych krajów były w stanie wyciągnąć takie idealne połączenie. Shikaku informuje ich, że muszą pokonać Madarę i Obito podczas gdy Dziesięcioogoniasty wciąż powściągliwa zalecając wsparcie logistyczne i Wydział Medyczny w celu koordynacji z Naruto wykorzystać słabość Obito i opowiadać wszystkie shinobi, którzy byli specjaliści w taijutsu do czynienia z Madary. Gdy zjednoczony sojusz na nich poniesie, Madara i Obito patrzą z pogardą, jak Obito ich zauważa, że ​​trzymał się na nadziei, że nie istniał i że Dziesięcioogoniasty wreszcie osiągnął dojrzałość.

Rozdział 613Edytuj

Mózg

Rozdział 614Edytuj

Tobie

Rozdział 615Edytuj

To, co wiąże

Rozdział 616Edytuj

Wytrzymali w ukryciu I

Rozdział 617Edytuj

Wytrzymali w ukryciu II

Na drugiej stronie okładkiEdytuj

Kakashi jest zdruzgotany faktem, że zamaskowanym mężczyzną okazał się jego dawny przyjaciel - Obito, ale słowa Naruto pozwalają mu się otrząsnąć. Naruto i jego kompani ruszają do ataku, ale w tym samym czasie dziesięcioogoniasty...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki