FANDOM

"Dziura"
PoprzedniNastępny
Dziura.png
Informacje
Opening Guren
Ending Never Change
Japoński Tytuł 風穴 (kazaana)
Angielski Tytuł Air Hole
Polski Tytuł Dziura
Odcinek 371
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Manga Rozdział 628, Rozdział 629, Rozdział 630
Data Emisji 07.08.2014
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Brak w tym odcinku.
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Dziura" jest 371 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Gdy Uzumaki postanawia chronić swych towarzyszy, Obito i Madara atakują ich ogoniastymi atakami, Naruto zaczyna kontrolować osłonami czakry Kuramy. Obito konfrontuje Naruto i ośmiesza go w jego strategii obronnej, ale Uzumaki odpowiada, że obecność jego towarzyszy daje mu siłę, a brak boli go. Gdzie indziej Madara wykazuje ekscytację w wykryciu czakry Hashiramy. Obito dostrzega, że utracili kontrolę nad Dziesięcioogoniastym, ponieważ bestia używa techniki Tenpenchii. Kakashi próbuje powstrzymać go swoim Kamui, ale za nim wykonuje to zostaje pochwycony przez jego byłego kompana i oba teleportują się i Hatake wystawia zaufanie do Uzumakiego. Technika bestii powoduje ogromne zniszczenia, lecz shinobi przetrwali dzięki Naruto. Niestety, młody jinchūriki jest wyczerpany i ranny, pozostawiając Kyūbi Chakura Mōdo i to powoduje zniknięci płaszczy u każdego z shinobich. Dziesięcioogoniasty wyczuwa czakrę kilku bestii w chłopcu i zwiększa moc. Wdzięczni, Hinata i niektórzy shinobi zasłaniają chłopaka, a Sakura ulecza go. Lądując lepiej, Kakashi zyskuje przewagę nad Obito i używa na nim Raikiri. Obito komentuje jak wcześniej, Hatake ma szansę go wykończyć, a powstrzymuje się. Mężczyzna nadal próbuje przekonać swojego kolegę z drużyny do powrotu, lecz Uchiha zapił z niego i teraz kpi z Naruto. W końcu Obito ujawnia historię o śmierci Rin będąca zakładniczką Kirigakure, którzy planowali uwolnić Sanbiego do zniszczenia Konohy. Uchiha pokazuje kobietę i siebie dawnego w iluzji na co Hatake uważa, że prawdziwa Rin nie żyje i świat marzeń jest nonsensem. W rzeczywistym świecie, bestia przygotowuje się do użycia Bijūdamy na sojusz shinobi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki