FANDOM

Fūinjutsu: Genryū Kyūfūjin
  • Wizerunki w kształcie smoka wychodzą z ust posągu...
  • ... wyciągają czakrę ogoniastej bestii z jinchūrikiego.
Nazwa
Japońska 封印術・幻龍九封尽
Rōmaji Fūinjutsu: Genryū Kyūfūjin
Angielska Sealing Technique: Phantom Dragons Nine Consuming Seals
Polska Technika Pieczętująca: Dziewięć Konsumujących Pieczęci Duchowych Smoków
Debiut
Manga Tom 29, Rozdział 255
Anime Odcinek 10
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu, Fūinjutsu
Klasa Uzupełniająca
Ranga S
Ręczne Pieczęcie Tygrys → Wąż → Szczur → Wół → Pies → Baran
Użytkownicy
Nagato

Obito Uchiha

Fūinjutsu: Genryū Kyūfūjin jest to technika, która została wykorzystana przez Paina i innych członków Akatsuki na siłę ducha i wydobywa czakrę ogoniastej bestii z wciąż żywego jinchūrikiego, a następnie pieczętuje go w Demonicznej Statuy Zewnętrznej Ścieżki. Technika trwa trzy pełne dni, aby zakończyć, jeśli dziewiątka Akatsuki była obecni. Zetsu stwierdził, że jeśli jest mniej ludzi, aby wykonać technikę to trwa chwilę dłużej.

Aby przygotować się do tej techniki, Pain przywołuje demoniczny posąg, po którym każdy z członków stoi na jednej ręce, odpowiadając ich konkretnym palcu. W przypadku przeprowadzania, ta technika spowodowała nieco spadanie z ujścia figury. Każdy z członków Akatsuki następnie koncentruje się, powodując pojawienie się kanji na pierścieniach. Dziewięć smoków wychodzą z ust posągu, otaczają pochwyconego gospodarza i boleśnie wyciągają ogoniastą bestię. W przypadku niezapieczętowanej ogoniastej bestii lub zapieczętowanej bestii pieczętowanie trwa tyle samo. Po zakończeniu procesu, bestii zostaje zapieczętowana w posągu, a jedno z dziewięciu oczu otwiera się. Gospodarz z powodu usunięcia ogoniastej bestii umiera. Wyciąganie demonów musi być we właściwej kolejności, bo inaczej statua zniszczy się.

Podczas życia Nagato, który pieczętował demony, chciał wykorzystać ich moc rażenia do doprowadzenia pokoju, ale nie wiedział, że ta technika powstała z myślą o planie księżycowym oku dla Madary Uchiha. Po jego śmierci, Tobi stwierdził, że potrzebują nowego pionka do synchronizacji statuy.