FANDOM

Genjutsu: Sharingan
  • Kakashi używa Sharingana...
  • ... Aby członkowie Korzenia spali w genjutsu.
Nazwa
Japońska 幻術・写輪眼
Rōmaji Genjutsu: Sharingan
Angielska Illusion Technique: Copy Wheel Eye
Polska Technika Iluzji: Kopiujące Wirujące Oko
Debiut
Manga Tom 2, Rozdział 15
Anime Odcinek 9
Występuje w Manga, anime i film
Informacje
Klasyfikacja Mangekyō Sharingan Kekkei Genkai, Genjutsu, Dōjutsu
Klasa Ofensywna, Uzupełniająca
Zasięg Krótki
Typ Inton Uwolnienie Yin
Pochodzenie Jutsu
Magen: Kyō Tenchi-ten

Magen: Kasegui no Jutsu

Użytkownicy
Kakashi Hatake

Itachi Uchiha
Obito Uchiha
Madara Uchiha
Sasuke Uchiha
Izuna Uchiha
Shisui Uchiha
Danzō Shimura

Genjutsu: Sharingan jest po prostu rodzajowe użycie genjutsu jako zatrudniony przez Sharingana. Poprzez ustanowienie bezpośredniego kontaktu wzrokowego z zamierzonych przeciwników, użytkownik może zablokować je w genjutsu z ich wyboru w celu osiągnięcia różnych efektów. Te efekty wahają się od wywoływania natychmiastowej, ale tymczasowej, utraty przytomności w przeciwnika, aby siłą wydobywać cenne informacje, że one posiadają kontrolowanie ich działań lub pokazują wspomnienia.

WariantyEdytuj

  • Korzystając z Sharingana Sasuke patrzy na swojego przeciwnika prosto w oczy, a oni patrzą wstecz. Następnie pojawia się mroczna postać z siebie przed nimi, zmuszając ich pod genjutsu. Obraz przypominający jego Susanoo pojawia się przed przeciwnikiem i chwyta je jak zaczyna "przyswajać" ich do siebie. To łamie wolę przeciwnika. Potem przeciwnik jest w lewo ubezwłasnowolniony.
  • Itachi jest postrzegany za pomocą iluzji, że w pustym, ciemnym miejscu ofiara wpada w pułapkę, gdzie ich ciało jest wykonane z papieru, które pali od palca do głowy, gdy użytkownik ogląda. Genjutsu będzie utrudniać celowi, aby przeszedł prawidłowo. Nosi wielkie podobieństwo do swojego Tsukuyomi, choć jest ona wykorzystywana przy regularnym Sharinganie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki