FANDOM

Hien
Hien
Nazwa
Japoński 飛燕
Rōmaji Hien
Angielski Flying Swallow
Debiut
Manga Tom 16, Rozdział 141
Anime Odciek 81
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Klasyfikacja Taijutsu, Przepływ Czakry
Klasa Ofensywna
Ranga B
Zasięg Krótki
Pochodzenie Jutsu
Chakura Tō: Maichimonji

Genjutsu: Wiążące Drzewo Latającej Jaskółki
Hien: Jūjigiri

Użytkownicy
Asuma Sarutobi

Kazuma
Mirai Sarutobi
Shikamaru Nara
Sora

Ninjutsu dodane linii, która zwiększa moc zabijania ostrza - jak kunai lub mieczem - przepływająca czakra do niego. Zmaterializowana czakra jest w kształcie ostrza, tnie wszystko, czego dotknie. Jest również możliwa zmiana zakresu ataku na broni poprzez regulację ilości czakry połączoną z ostrzem. Widząc przez ruchy uważa się za bardzo trudne.

Gęstość, czakry jest tak wysoka, że staje się widoczna. To nie tylko zwiększa moc broni, ale jednocześnie okazuje siebie pod ostrzem, jak również. Czakrowe ostrza są wzmocnione na sile i na tyle ostre, aby przeciąć litą skałę i żelazo. Technika działa najlepiej z elementarnej skały, zwłaszcza z uwolnieniem wiatru co znacznie zwiększa siłę ataku cięcia.

Ciekawostki

  • Latająca jaskółka jest kawałkiem shōgi używanym w wielkoformatowym wariancie zwanym taikyoku shōgi, który jest prawdopodobnie najbardziej wymagającą grą w szachy, z ponad 400 kawałkami ponad 200 typów po każdej stronie.
  • Być może był błąd w tej klasyfikacji technik, ponieważ druga databook nazywa ją ninjutsu w swoim opisie, ale klasyfikuje ją jako taijutsu.
  • W serii Naruto: Ultimate Ninja, ataki taijutsu w powietrzu Kakashiego są nazywane "Flying Swallow", "Rising Swallow" i "Falling Swallow", powodując konflikty nazewnicze w tym, że dwa różne ruchy miałyby tę samą nazwę (chociaż niewielka liczba innych postaci mieć ten przypadek, ale tylko przy ich normalnych ruchach). Jednak Asuma nie grał dopóki Naruto: Ultimate Ninja 3, a "Latająca jaskółka" Kakashiego została przemianowana na "Flying Sparrow" w drugiej grze. Jednak w Naruto: Ultimate Ninja 3, technika Asumy została przemianowana na "Flying Sparrow" zamiast z nieznanych przyczyn (tylko w angielskich lokalizacjach, jej japońska nazwa jest wciąż taka sama), podczas gdy Kakashi w języku japońskim i angielskim utrzymuje motyw jaskółki dla swoich trzech ruchów.
    • Dotyczy to również Sasuke, który tylko w Naruto: Ultimate Ninja Storm poprzez swoją przeszłość, ma atak o nazwie Swallow Rotating Fire (燕 転 火, Entenka, prawdopodobnie wzięty ze szkolenia u Kakashiego).