FANDOM

Hiramekarei
Hiramekarei.png
Nazwa
Japońska ヒラメカレイ
Rōmaji Hiramekarei
Angielska Twinsword (双刀, Sōtō)
Debiut
Manga Tom 49, Rozdział 454
Anime Odcinek 199
Gra Naruto Shippūden 3D: The New Era
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Użytkownicy
Chōjūrō

Mangetsu Hōzuki

Hiramekarei jest jednym z słynnych siedmiu mistrzów miecza i ostatniego pozostałego mieczem w posiadaniu Kirigakure poza oryginalnym siedmiu mieczach. Mangetsu opanował korzystania z tego miecza w przeszłości.

WyglądEdytuj

Zabandażowany Hiramekarei.png

Zabandażowany Hiramekarei.

Hiramekarei oferuje szeroki, płaski nóż z dwoma zakrzywionymi wgnieceniami w pobliżu podstawy, tworząc coś w rodzaju wzajemnej straży. Dwa uchwyty są połączone ze sobą za pomocą krótkiego odcinka kręgowego, zyskując tytuł "twin" mieczem (双刀, Soto).Ogólny miecz wygląda jak ryba flądra w kształcie. Z jego bandaże owinięte wokół Hiramekarei, wygląda podobnie do Samehady. Hiramekarei widocznie bardzo ciężkie, jak opony Chōjūrō łatwo podczas przenoszenia go na dłuższe okresy czasu.

UmiejętnościEdytuj

  • Forma Młota.
  • Forma Długiego Miecza.

Hiramekarei jest w stanie przechowywać czakrę. Za pomocą polecenia "Hiramekarei rozpętanie" (ヒ ラ メ カ レ イ 解放, Hiramekarei Kaiho, Viz: Uwolnienie Hiramekarei), przechowywana czakra jest emitowane z dwoma otworami na końcówki ostrza czakramów szybko płaszcze miecz i może być kształtowana. Różne bronie, takie jak młotek lub długim mieczem. Bardziej chakra, który jest przechowywany w Hiramekarei, większy rozmiar objawia broni. Wyładowanie czakry powoduje bandaży jest zazwyczaj owinięte do odkycia.

CiekawostkiEdytuj

  • To jest tylko jeden z siedmiu mieczy nie mając bezpośredniego tłumaczenia kanji, ze względu na swoją nazwę jest napisany w katakanie.
  • Zarówno hirame i Karei są japońskimi nazwai gatunków Flounders. Z flądry z ich oczami po lewej stronie ciała nazywane są hirame (鮃, 平 目, 比目魚), natomiast z ich oczu po prawej stronie są nazywane Karei (鰈). Przystoi jej nazwę, Hiramekarei ma kształt tych ryb.
  • Hirame może również pochodzić od hirameku (閃 く "migać", lub "migotać"). Karei może również oznaczać świetność (華麗).
  • Gdy poprzednia generacja siedmiu mistrzów miecza odrodzona, tylko Mangetsu Hōzuki i Fuguki Suikazan nie mają mieczy, zarówno jako Hiramekarei i Samehada mają nowoczesnych właścicieli. Ponieważ Fuguki wiadomo, że był dyspozytorem Samehady, to zakłada się, że Mangetsu był dyspozytorem Hiramekarei.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki