Fandom

Naruto Wiki

Hiramekarei

846stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Hiramekarei
Hiramekarei.png
Nazwa
Japońska ヒラメカレイ
Rōmaji Hiramekarei
Angielska Twinsword (双刀, Sōtō)
Debiut
Manga Tom 49, Rozdział 454
Anime Odcinek 199
Gra Naruto Shippūden 3D: The New Era
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Użytkownicy
Chōjūrō

Mangetsu Hōzuki

Hiramekarei jest jednym z słynnych siedmiu mistrzów miecza i ostatniego pozostałego mieczem w posiadaniu Kirigakure poza oryginalnym siedmiu mieczach. Mangetsu opanował korzystania z tego miecza w przeszłości.

WyglądEdytuj

Zabandażowany Hiramekarei.png

Zabandażowany Hiramekarei.

Hiramekarei oferuje szeroki, płaski nóż z dwoma zakrzywionymi wgnieceniami w pobliżu podstawy, tworząc coś w rodzaju wzajemnej straży. Dwa uchwyty są połączone ze sobą za pomocą krótkiego odcinka kręgowego, zyskując tytuł "twin" mieczem (双刀, Soto).Ogólny miecz wygląda jak ryba flądra w kształcie. Z jego bandaże owinięte wokół Hiramekarei, wygląda podobnie do Samehady. Hiramekarei widocznie bardzo ciężkie, jak opony Chōjūrō łatwo podczas przenoszenia go na dłuższe okresy czasu.

UmiejętnościEdytuj

  • Forma Młota.
  • Forma Długiego Miecza.

Hiramekarei jest w stanie przechowywać czakrę. Za pomocą polecenia "Hiramekarei rozpętanie" (ヒ ラ メ カ レ イ 解放, Hiramekarei Kaiho, Viz: Uwolnienie Hiramekarei), przechowywana czakra jest emitowane z dwoma otworami na końcówki ostrza czakramów szybko płaszcze miecz i może być kształtowana. Różne bronie, takie jak młotek lub długim mieczem. Bardziej chakra, który jest przechowywany w Hiramekarei, większy rozmiar objawia broni. Wyładowanie czakry powoduje bandaży jest zazwyczaj owinięte do odkycia.

CiekawostkiEdytuj

  • To jest tylko jeden z siedmiu mieczy nie mając bezpośredniego tłumaczenia kanji, ze względu na swoją nazwę jest napisany w katakanie.
  • Zarówno hirame i Karei są japońskimi nazwai gatunków Flounders. Z flądry z ich oczami po lewej stronie ciała nazywane są hirame (鮃, 平 目, 比目魚), natomiast z ich oczu po prawej stronie są nazywane Karei (鰈). Przystoi jej nazwę, Hiramekarei ma kształt tych ryb.
  • Hirame może również pochodzić od hirameku (閃 く "migać", lub "migotać"). Karei może również oznaczać świetność (華麗).
  • Gdy poprzednia generacja siedmiu mistrzów miecza odrodzona, tylko Mangetsu Hōzuki i Fuguki Suikazan nie mają mieczy, zarówno jako Hiramekarei i Samehada mają nowoczesnych właścicieli. Ponieważ Fuguki wiadomo, że był dyspozytorem Samehady, to zakłada się, że Mangetsu był dyspozytorem Hiramekarei.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki