FANDOM

"Ich plecy"
PoprzedniNastępny
Ich plecy
Informacje
Opening Kaze
Ending Kotoba ni naranai yakusoku
Japoński Tytuł 二人の背中 (futari no senaka)
Angielski Tytuł Their Backs
Polski Tytuł Ich plecy
Odcinek 409
Wątek Naruto Wstecz: Ścieżki Przyjaciół
Data Emisji 23.04.2015
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Noroi no Suna Ningyō no Jutsu

Sunagoromo no Jutsu
Sunaarashi no Jutsu

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Ich plecy" jest 409 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Gdy Chōji, natomiast pod kontrolą Saya jest Kugutsu Modoki no Jutsu, uderzają w Sakurę, Ino przejmuje kontrolę nad jej wrogiem jest jej kolega z zespołu i uderzając na drużynę Saya. Mamushi i Sana zarządzają, aby uniknąć ataku, ale Saya bierze pełny cios, co się później okazuje się być Kawarimi no Jutsu. Biorąc wygląd jej lalek, Saya zarządza się przegrupować z drużyną, twierdząc, że nie dba o egzamin na Chūnina chcąc się zemścić. Jako przywódca drużyny Asumy w kierunku wieży głównej, Sakura zaczyna myśleć o tym jak słaba była wcześniej i że zawsze potrzebne Naruto i Sasuke ją chronić. W tym samym czasie, Jiraiya jest dostrzegany podczas szkolenia Naruto, prosząc Gerotora osłabić pieczęć na brzuchu Naruto. Gdy pieczęć osłabła, chłopiec wpada pod kontrolą lisa, objawiając cztery ogony i atakuje swojego mistrza. Po walce, obaj są widoczni w szpitalnych łóżkach, Naruto przepraszał o tym, co zrobił, aby Jiraiya, tylko dla niego, aby powiedzieć, że to nie była jego wina. Jak Jiraiya pyta, czy chłopak będzie chciał zrezygnować, Naruto mówi mu, że nie będzie, nawet jeśli to będzie wydawać się niemożliwe. Sana używa jej Sunaarashi no Jutsu zatrzymując drużynę Asumay w ich utworów. Gdy drużyna uświadamia sobie, że burza piaskowa jest nienaturalne i że ktoś jest po nich, Saya używa Noroi no Suna Ningyō no Jutsu tworzą lalki z piasku w celu ataku i zmylenia swoich wrogów, używając jej w Sana Sunagoromo no Jutsu w celu ukrycia Mamushiego jako jeden z kreacji. Gdy Chōji odpiera lalki, jeden z nich okazuje się być Mamushi, który używa swojego węża odtruwając jego i Ino. Sakura, przypominając sobie jej operację i żądanie do Tsunade do akceptacji w egzaminach Chūnina, udaje się jej czakrę i uzupełnia zakończyć jej wrogów za jednym zamachem. Następnie usuwa truciznę z jej sojuszników i dziękuje im za pozwolenie jej dołączyć do ich drużyny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki