FANDOM

Jōki Bōi
  • Po eksplozji klon zaczyna się reformować.
  • Klon zaczyna rozszerzać się.
  • Po czym następuje eksplozja.
Nazwa
Japońska 蒸危暴威
Rōmaji Jōki Bōi
Angielska Steaming Danger Tyranny
Debiut
Manga Rozdział 556
Anime Odcinek 302
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu, Techniki Klonowania
Klasa Ofensywna
Zasięg Wszystkie
Typ Suiton Uwolnienie Wody
Pokrewne Jutsu
Suika no Jutsu
Użytkownicy
Gengetsu Hōzuki

Po pierwsze, tworzy klona — który przypomina wersję siebie — w ciele wykonany z oleju i wody. W klonie woda jest otoczona cienką warstwą oleju, z powodu tej konstrukcji, temperatura klonu może być łatwo zmieniana z zimnego na gorące i na odwrót. Gdy wywiera się, zewnętrzna warstwa oleju ogrzewa się i odparowuje znajdującą się wewnątrz wodę. Gdy wzrasta, klon gwałtownie rozszerza się, dopóki nie eksploduje i para wodna jest uwalniana. Następnie ta para ochładza, ponieważ wzrasta i w rezultacie zmienia się w grad, który schładza klona, co powoduje kurczenie się do pierwotnego rozmiaru i ponownie rozpoczyna cały proces.

Pomimo jej stale rosnącej wielkości, sam klon pozostaje bardzo szybko w całej technice, na tyle, aby uniknąć czakrę w piasku Gaary. Ten szerokopasmowy ruch pozwala ogrzać się bardzo szybko i łatwo wyrządza szkody stosując ciekły topór podobne do ostrza, które jest zdolne do utworzenia na jego ramienia. Jednakże, używając tej techniki pozostawia Mizukage w poważnie osłabionym.

CiekawostkiEdytuj

  • Nazwa tej techniki i jej zastosowania "młodzieńczą" klon Drugiego może być odniesieniem do słynnego japońskiego filmu animowanego Steamboy jako 'Bōi' część jest prawdopodobnie miało oznaczać, angielskie słowo "chłopak" i "Jōki" po prostu "parowy" oznacza "蒸 気".
  • Ciągłym cyklu ataku jest bardzo podobna do tej z obiegu wody. Klon ten okazał się mniej więcej tak szybko, jak na specjalnym piaskiem, który Gaara wykonuje, co jest porównywalne z prędkością do tego z innych technik, które są znane z wysokich prędkościach.
  • Temperatura wewnątrz klonu może osiągnąć ponad 1064,18 °C, ponieważ był w stanie nawet stopić złoty pył używany przez Gaary, który wybuchł.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki