Jūho Sōshiken
Jūho Sōshiken
Nazwa
Japoński 柔歩双獅拳
Rōmaji Jūho Sōshiken
Angielski Gentle Step Twin Lion Fists
Polski Delikatny Krok Pięści Bliźniaczych Lwów
Debiut
Manga Tom 47, Rozdział 437
Anime Odcinek 166
Film Ostatni
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 2
Występuje w Manga, anime, gra i film
Informacje
Klasyfikacja Byakugan Kekkei Genkai, Taijutsu, Techniki Absorpcji Czakry
Klasa Ofensywna
Zasięg Krótki
Pochodzenie Jutsu
Delikatny Krok Bliźniaczych Lwich Pięści

Hakke: Sōjishi Hōgeki
Jūho Bijū Sōshiken

Użytkownicy
Hinata Hyūga

Jūho Sōshiken jest wysoko tajną techniką miękkiej pięści, nauczaną tylko przez główną gałąź klanu Hyūga.

Użycie

Użytkownik tworzy dwie duże osłony w kształcie lwów z czakry dłońmi wokół rąk, a potem atakuje przeciwnika. To znacznie zwiększa zasięg i siłę rażenia. Lewa głowa po dotknięciu opuszcza sieć czakry. Jest to niezwykle trudna umiejętność do nauki, gdyż najmniejszy błąd w kontroli czakr może doprowadzić do problemu, co oznacza, że jest to wyczyn wymagający Byakugana. Ta technika może zostać użyta w połączeniu z Hakke Rokujūyon Shō.

Rozwój

W anime pokazano, że w serii II po ukończeniu nauki Ino z nowymi technikami Naruto, Hinata wyszkoliła Nejiego, aby rozwijał na własną rękę. Dzięki wyrzuceniu czakry tenketsu jako wrodzonej zdolności do wyłącznie Hyūga, a po użyciu precyzyjnej kontroli czakry, Hinata potrafi kształtować czakrę wokół jej pięści w postaci niebieskich lwów, o czym świadczą Neji i Hanabi.

Ciekawostki

  • W Ostatni, Hinata najpierw próbuje zniszczyć Tenseigan z uaktualnioną wersją tej techniki, ale nie powoduje to wystarczającej szkody. Następnie na prośbę Naruto stara się połączyć tę technikę z Rasenganem Naruto i ostatecznie udaje się zniszczyć.
  • W Rock Lee i Przyjaciele, Hinata może korzystać z tej techniki w połączeniu z Hakke Sanjūni Shō.
  • W Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 2, żeby wykonać Jūho Sōshiken, Hinata uderza w przeciwnika wielokrotnie dłońmi, odsuwając je z powrotem. Potem tworzy głowy lwów i wbija ich do swoje przeciwnika, gdzie wybuchają, a potem wysyłają przeciwnika w powietrze.
  • W Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 3, Hinata może wyrzucić pięści jako atak wahadłowy, podczas "obudzonej" formie.
  • W Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Impact, Hinata może użyć pięści jako pierwszy atak w zasięgu, albo wślizgnąć się w górę, w bliskiej odległości.