FANDOM

"Jestem w piekle"
PoprzedniNastępny
Jestem w piekle
Informacje
Opening Tsuki no Ookisa
Ending Niji
Japoński Tytuł オレは地獄に居る (Ore wa Jigoku ni Iru)
Angielski Tytuł I'm in Hell
Polski Tytuł Jestem w piekle
Odcinek 345
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Manga Rozdział 603, Rozdział 604, Rozdział 605
Data Emisji 16.01.2014
Postacie
Kosuke
Jutsu
Mokuton: Sashiki no Jutsu
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Jestem w piekle" jest 345 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Obito jest pod obserwacją przez dwóch klonów Białego Zetsu, którzy pomagają mu w rehabilitacji, a także informują go o planie Madary i irytujących pytań dla Uchihy. Chłopak odzyskuje i przyzwyczaja się do swoich, nowych części sztucznego ciała. Pewnego dnia, Zetsu przybywa z wiadomością, że przyjaciele Obito są w śmiertelnym niebezpieczeństwie ze strony shinobi z Kirigakure. Obito próbuje zniszczyć głaz, lecz nie udaje mu się to. Wówczas Guruguru oferuje swoje ciało na pewien czas. Chłopak czerpie siłę z Statuy Zewnętrznej Ścieżki i przebija skałę. Po podziękowaniu, Madara Uchiha stwierdza, że podziękowania są zbyt wczesne i dodaje, że chłopak podziękuje mu w dalekiej przyszłości. W drodze na pole bitwy, Obito Uchiha ma wizję śmierci Rin. Gdy dociera na miejsce widzi jak Kakashi Hatake swoim Chidori przebija kunoichi. Śmierć Rin budzi u obu chłopców Mangekyō Sharingana. Młody Uchiha przechodzi obok Kakashiego i zaczyna atakować ninje z Kirigakure. Jakimś cudem Obito udaje się wydobyć swoją moc przy użyciu Mokuton: Sashiki no Jutsu, a jednocześnie manipuluje swoim nowym Sharinganem, wydaje się prawie niemożliwy do pokonania. Po pokonaniu ostatniego shinobi z Kirigakure, Obito stwierdza, że znajduje się w piekle.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki