FANDOM

"Jinchūriki Dziesięcioogoniastego"
PoprzedniNastępny
Jinchūriki Dziesięcioogoniastego.png
Informacje
Opening Guren
Ending Never Change
Japoński Tytuł 十尾の人柱力 (jūbi no jinchūriki)
Angielski Tytuł The Jinchūriki of the Ten Tails
Polski Tytuł Jinchūriki Dziesięcioogoniastego
Odcinek 378
Wątek Odrodzenie Dziesięcioogoniastego
Manga Rozdział 638, Rozdział 639, Rozdział 640
Data Emisji 18.09.18
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Gojō Kibaku Fuda

Rasen Senkō Chō Rinbukō Sanshiki
Gudōdama

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Jinchūriki Dziesięcioogoniastego" jest 378 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Gdy Sojusz Shinobi zastanawia się jak Dziesięcioogoniasty zniknął z pola bitwy, Sakura pyta Hinatę, co się stało, a ona wyjaśnia, że ciało i czakra została całkowicie pochłonięta przez wroga. Naruto i Sasuke wyjaśniają Minato, że Obito od początku nie próbował ożywić Madary, ale faktycznie stał się jinchūrikim dziesięcioogoniastego. Hashirama i Tobirama szybko zdają sobie sprawę jak wielkim zagrożeniem, a Senpō: Myōjinmon Pierwszego Hokage Obito, tylko dla nowego jinchūrikiego niszczy zarówno ograniczenia i bariery ramionami czakry. Gdy Minato próbuje zawołać swojego byłego ucznia, który z trudem rozpoznaje swoje imię, pozostali Hokage zaczynają atakować wroga, wykorzystując swoją nieśmiertelność ucząc wroga. Jego poprzednicy zostają łatwo pokonani, Minato idzie do przodu starając się wykorzystać niezdolność Obito w celu powstrzymania dziesięcioogoniastego. W jego umyśle, Obito dostaje swoją świadomość zgrana przez dziesięcioogoniastego, ale ostatecznie udało mu się przejąć kontrolę nad bestią, zyskuje nową formę i próbuje zabić wrogów jednym zamachem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki