FANDOM

Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu
Genkai Hakuri no Jutsu
Nazwa
Japońska 塵遁・原界剥離の術
Rōmaji Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu
Angielska Dust Release: Detachment of the Primitive World Technique
Debiut
Manga Tom 50, Rozdział 466
Anime Odcinek 204
Film Naruto Shippūden 7: Ostatni
Gra Naruto Shippūden 3D: The New Era
OVA Naruto Shippūden: UNSG anime cutscenes
Występuje w Manga, anime, gra, film i OVA
Informacje
Klasyfikacja Jinton. Kekkei Tōta, Ninjutsu
Klasa Ofensywna
Typ Jinton. Uwolnienie Pyłu
Ręczne Pieczęcie Szczur → Dzik → Wąż
Użytkownicy
Ōnoki

Użytkownik korzysta z uwolnienie pyłu do stworzenia struktury, z kuli znajduje się jej centrum, pomiędzy dłoniach. Struktura rozszerza się szybko w rozmiarze gdy jest naprzędzona w kierunku zmierzonego celu i zatrzymuje je w swoich granicach. Kula wydaje się następnie wybuchać z ogromną ilością siły, podczas gdy ściany zewnętrzne struktury skutecznie ograniczają wielkość promienia wybuchu, w wyniku zniszczenia wszystkiego i każdego złowionego w jak są one sproszkowane do minuty cząsteczek pyłu. Ta technika nie jest ograniczona do tylko wpływu substancji fizycznej; może też wpływać na mechanizmy obronne oparte czakr z użyciem Ōnokiego będąc świadkiem zniszczenia Susanoo Madary Uchihy.

Otrzymane uszkodzenia przez tą technikę może wytwarzać znacznie różniące się w zależności od początkowego kształtu utworzonej strukturze. Na przykład, gdy wykonane w postacie kostki, struktura posiada względnie mały promień wybuchu, co zmniejsza możliwość uszkodzenia zabezpieczenia. Jednakże wersja zakłada, stożkowa była wystarczająco potencjalna do zniszczenia całej wyspy. Ponadto, możliwe jest wytworzenie znacznie większej odmiany techniki w kształcie sześcianu, które było wystarczające duże, aby zniszczyć dwadzieścia pięć Tajū Mokuton Bunshin no Jutsu używające Susanoo. Ten moduł może być również podzielony na dwie części po aktywacji, co pozwala na inne techniki skierowane pomiędzy dwiema połówkami. Gdy dwa podobne techniki w przybliżone równej mocy zderzają pary połączone są w jedną, dużą wybuchem sferycznym; gdzie wszystko złowione w znacznym promieniu wybuchu jest całkowite sproszkowane.

Warianty KształtuEdytuj

Ta technika może być przesunięta do wyboru różnych trójwymiarowych struktur, oraz stożków, cylindrów i kostek ze sobą zachowując kulę umieszczona w centrach. Według Ōnokiego różnice w kształcie zostają wykazane przez użytkowników tej techniki jest odbiciem pokoleniowej przepaści między nimi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki