FANDOM

"Kabuto Yakushi"
PoprzedniNastępny
Rozdział 584
Informacje
Rozdział 584
Tom 61
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Anime Odcinek 336
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Brak w tym rozdziale.
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Kabuto Yakushi" jest 584 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Kabuto jest zaskoczony podejściem Orochimaru. Sannin powiedział, że obserwował Kabuto i Nonō przez długi czas, i zaprosił go, aby z nim, obiecując mu ujawnić przyczynę Nonō zaatakowania i nie poznania go. Orochimaru wziął Kabuto do swojej kryjówki wyposażonego w medycynę, mówiąc Yakushiemu, że jest pierwszą osobą, którą przyprowadził. Kabuto wątpi w Orochimaru dlaczego go przyprowadził, a sannin był zadowolony z jego dociekliwego charakteru. Orochimaru pokazuje, że głównym przeznaczeniem było zabicie siebie nawzajem, ponieważ stali się wykwalifikowanymi szpiegami, a ich wiedza byłaby niebezpieczna. Orochimaru wyjaśnił, że Danzō powiedział Nonō przyczynę dołączenia Kabuto do Korzenia i błagała go, by uwolnił go. Danzō wyraził zgodę, pod warunkiem, że zabije jednego człowieka, którym okazał się być Kabuto, chociaż nie powiedziano jej o tym. Orochimaru pokazał Kabuto zdjęcia, które przez lata były pokazywane Nonō, jako dowód, dorastania Kabuto. W pewnym momencie, zdjęcia zostały zmienione, pokazując kogoś innego niż Yakushi, co Nonō wierzyła, że to Kabuto, żyjąc po cywilnemu i wysyłany na misję w różnych krajach, to oni nigdy nie spotkali się. Orochimaru wyznał, że Kabuto musiał zostać zabity, bo był tym, który przeżył. Sannin powiedział, że to prawda, a Yakushi zaciekle zaatakował go, cały czas pytając, kim jest teraz, że jedyną osobą, która go znała, już nie ma. Orochimaru wypluwa siebie i odpowiedział mu, że nie jest, kim myśli i że był do niego podobny. Potem wyjaśnił Yakushiemu, że robił badania, zawsze zmieniając się, dodając, wiedze i umiejętności, a które cenił zdolniści Kabuto, które są powodem trzymania u swego boku. Dodał, że planuje stworzyć Otogakure, osadę bez kraju i dla Kabuto nowe tło. Yakushi stał się szpiegiem Orochimaru, udając szpiega Sasoriego, aby dowiedzieć się o Akatsuki, a w rzeczywistości pomagał sanninowi w jego eksperymentach przez lata. Po klęsce Orochimaru z ręki Sasuke Uchihy, Kabuto wstrzykuje w siebie krew z pozostałością Orochimaru prawdziwej postaci w poszukiwaniu prawdziwego ja.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki