FANDOM

Kamaitachi no Jutsu
Kamaitachi no Jutsu
Nazwa
Japoński カマイタチの術
Rōmaji Kamaitachi no Jutsu
Angielski Sickle Weasel Technique
Debiut
Manga Tom 12, Rozdział 107
Anime Odcinek 43
Powieść Tajemna historia Shikamaru: Chmury w mrocznej ciszy
Gra Naruto: Ninja Council
Występuje w Anime, manga, gra i powieść
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu
Klasa Ofensywna
Ranga C
Typ Fūton Uwolnienie Wiatru
Pochodzenie Jutsu
Daikamaitachi no Jutsu

Ninpō: Kamaitachi Saidai Fūryoku
Ōkamaitachi
Shin: Kamaitachi no Jutsu

Użytkownicy
Shikadai Nara

Mitsuki
Tańczący Wicher
Temari

To odważne posunięcie jest specjalnością Temari. Przez dowolną manipulację wichury wprowadza swój Kyodai Sensu, kilka prądów powietrza zderzają się i tworzą wichurę. Otoczona osoba jest atakowana przez niezliczone, niewidoczne ostrza. Ponadto, silny wiatr będzie wiać tak mocno, że przeciwnik nie może skorzystać z broni i nawet utrzymać się na nogach.

Terami wykazała również umiejętność manipulowania formą wiatru, tworząc tornado, aby otoczył przeciwnika i unieść jej przeciwnika, a także ciąć kilka razy. W części II, jest wykwalifikowana i wystarczy odciąć zbroję samuraja nie raniąc go.

Ciekawostki

  • Sierp łasicy (窮奇; 鎌鼬, kamaitachi) jest stworzeniem japońskiej mitologii, mówi się, że pojechać na podmuchach wiatru, do wycinania ludzi z jego ostrych sierpów jak szpony. Temari przywołuje, Kamatari, łasicę z sierpem.
  • W rozdziale 464, jego nazwa jest zapisana jako "鎌 いたち の 術".
  • W anime, Mitsuki wykorzystywał tę technikę za pomocą ręcznych pieczęci i bez użycia wachlarza.
  • W anime, Boruto próbował użyć tej techniki na Iruce, aby sprawdzić plotki o peruce, ale udało mu się tylko stworzyć niewielką bryzę.