FANDOM

Edo.png

Orochimaru używając kinjutsu: Kuchiyose: Edo Tensei.

Kinjutsu (禁 術, znaczy dosłownie "zakazana technika") są technikami, które zostały zakazane od nauczania lub używania.

Zakaz ten mógł zostać wdrożony z wielu powodów, ale może kinjutsu ogólnie jest umieszczone w jedej z trzech kategorii:

1. Techniki, które powoadują szkody dla użytkownika, takie jak otwarcie Hachimon, który jest zarówno bardzo użyteczne, a także szkodliwe dla użytkownika, samo użycie.

2. Techniki, które naruszają prawa natury (np. Kuchiyose: Edo Tensei, które potrzebuje ludzkie ofiary, aby ożywić).

3. Pewne techniki, które są znane powodują ogromne szkody zabezpieczenia, takie jak całkowite zniszczenie osady i kończy się śmiercią wszystkim w tym, co wielkie konsekwencje moralne potencjalnego prowadzą wielu do oznaczenia go jako zakazanej techniki (m.in. Dohatsuten, która pojawiła się tylko w anime).

Pomimo zakazania, samo używanie tych technik na ogół nie prowadzi żadnych skutków ubocznych w aspektach do osady są one wykorzystywane z wyjątkiem tych, wzniesionych przez same techniki. Jednak ich używanie jest mocno źle widziana, zwłaszcza te techniki, które naruszają naturę.

Lista technik Kinjutsu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki