FANDOM

Kirin
  • Manifestacja pioruna...
  • ... zostaje poprowadzona w kierunku celu.
Nazwa
Japońska 麒麟
Rōmaji Kirin
Angielska Giraffe
Polska Żyrafa
Debiut
Manga Tom 43, Rozdział 391
Anime Odcinek 138
Występuje w Manga, anime, gra i OVA
Informacje
Klasyfikacja Ninjutsu
Klasa Ofensywna
Ranga S
Zasięg Długi
Typ Raiton.png Uwolnienie Błyskawicy
Jutsu Macierzyste Chidori
Użytkownicy
Sasuke Uchiha

Kirin jest niezwykle potężny, jednym strzałem, technika pioruna stworzona przez Sasukę Uchihę. On czerpie bezpośrednio z naturalnej błyskawicy chmur grzmot uzupełnia siłę jego uderzenia i kontroluje czakrę. W przeciwieństwie do większości technik, które są oparte na czakrę użytkownika, ta wykorzystuje naturalną błyskawicę, która - jak zauważył Zetsu - dociera do ziemi 1/1000-ty sekundy. Jednakże czas przygotowania wymagany również zmniejsza wydajność techniki. Jeśli nie ma aktywnej chmury z błyskawicą, użytkownik musi je utworzyć za pomocą zaawansowanych technik ogoniastych stworzyć niezbędne warunki sztormowe. Z technik taki jak Amaterasu, nawet silniejsze warunki burzowe mogą być wykonane przez nich.

Po nabyciu źródła pioruna, kształtując i prowadząc do celu błyskawicę wymaga bardzo mało czakry. Ponadto, wydaje wykorzystywać rozproszone chmury błyskawicy, jak niebo przejaśnia się po użyciu. W związku z tym, ta technika może być użyta tylko jeden raz w walce. Technika może całkowicie zniszczyć małą górę oraz Susanoo Itachiego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki