FANDOM

Klient najgorszy z możliwych
PoprzedniNastępny
Tom 2.jpg
Informacje
Tom 2
Okładka Sasuke Uchiha
Sakura Haruno
Naruto Uzumaki
Postacie
Madam Shijimi

Gōzu
Tazuna
Meizu
Tora
Zabuza Momochi
Gatō
Kaji
Kumade Toriichi
Haku Yuki
Inari
Tsunami

Jutsu
Sakki

Sairento Kiringu
Mizu Bunshin no Jutsu
Kirigakure no Jutsu
Suimen Hokō no Gyō
Hisenken
Manji no Jin
Uwolnienie Wody: Technika Ukrycia w Wodzie
Genjutsu: Sharingan
Suiton: Daibakufu no Jutsu
Suiton: Suiryūdan no Jutsu
Suirō no Jutsu
Kage Shuriken no Jutsu

Narzędzia
Doku

Kubikiribōchō
Senbon
Fūma Shuriken
Metalowe Rękawice
Tantō
Makibishi

Klient najgorszy z możliwych jest 2 tomem mangi Naruto.

Rozdział 8Edytuj

Oblaliśmy, Teges Tamteges!

Kakashi uważa, że nie Naruto, Sasuke i Sakurze nie udało się zdobyć dzwonka, ponieważ walczyli samodzielnie. Gdyby współpracowali, mogłoby im się udać. Praca zespołowa jest bardzo ważna, dla przyszłego shinobi oznacza uchylenie faktu, że jeden powraca do Akademii. Pozostawiając niewielką nadzieję, Kakashi zgadza się dać im kolejną szansę po obiedzie, ale nie mogą dać jedzenie Naruto. Gdy Hatake pozostawia, Sasuke i Sakura zaczynają przecistawiać się regułom, dając Uzumakiemu jedzenie, ponieważ musiałbyć w dobrej formie, jeśli mają współpracować. Nagle pojawia się Kakashi i informuje ich, że cała trójka zdała test, gdyż ratunowanie kompana jest ważniejsze.

Rozdział 9Edytuj

Klient najgorszy z możliwych

Rozdział 10Edytuj

Druga ofiara

Demoniczni Bracia są o dwa kroki od zabicia Naruto, ale Sasuke ich zatrzymuje. Oni z kolei skupiają uwagę na Sakurę ochraniającą Tazunę. Zanim bracia mogą skutecznie zaadać cios pojawia się Kakashi i netralizuje ich, dając do zrozumienia, że pozwoli na zabicie się, a tak naprawdę chciał zobaczyć kto był ich celem. Oczywistym było, że ochrona Tazuny będzie bardziej trudniejsza i powinna być w misji rangi C, a Hatake rozważa powrót do domu. Tymczasem Uzumaki jest zły na siebie, że stał przerażony, domaga się zakończenia misji bez względu na to, jak skomplikowana może się okazać, przysięgając, że że nigdy nie zrezygnuje z walki.

Rozdział 11Edytuj

Zejście na brzeg!

Rozdział 12Edytuj

To koniec!

Wiedząc, że Zabuza będzie trudnym przeciwnikiem, Kakashi odkrywa swojego oko - Sharingana. Zamierzając pokonać słynnego "Kakashi z Sharinganem", Zabuza okrywa teren w gęstej mgle, aby mógł spróbować zabić Tazunę. Gdy Zabuza pojawia się w szeregach drużyny 7 i przygotowuje się do uderzenia Tazuny, Kakashi zatrzymuje go. Zabuza okazuje się być wodnym klonem, a drugi Zabuza szybko atakuje Kakashiego. Jednak Hatake okazuje się być wodnym klonem, który skorzystał z Sharingana do skopiowania techniki Momochiego.

Rozdział 13Edytuj

To ninja!

Rozdział 14Edytuj

Tajemny plan!

Rozdział 15Edytuj

Sharingan znów w akcji

Rozdział 16Edytuj

Kim jesteś, do licha?!

Rozdział 17Edytuj

Przygotowania do walki!

Na drugiej stronie okładkiEdytuj

Naruto, Sasuke i Sakura zdają egzamin u Kakashiego i zostają Geninami, czyli praktykantami ninja, z miejsca otrzymują trudne zadanie do wypełnienia! Mają ochraniać słynnego budowniczego mostów, Tazunę. Gdy wyruszają w drogę, natychmiast pojawia się złowrogi cień emanujący morderczymi zamiarami...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki