FANDOM

"Kurama"
PoprzedniNastępny
Rozdział 570
Informacje
Rozdział 370
Tom 60
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Anime Odcinek 328, Odcinek 329
Postacie
Chōmei
Jutsu
Brak w tym rozdziale.
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Kurama" jest 570 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Po jak Naruto z powodzeniem usuwa odbiornik czakry, Tobi natychmiast przywołuje demoniczną statuę zewnętrznej ścieżki i ponownie zamyka Son Gokū, ale nie przed opuszczeniem Naruto z prezentem pożegnalnym. Oświadczył, że zamierza iść na całość w tej chwili, bo miał coś, co należało do niego, Tobi zmusza pozostałych pięciu jinchūrikich do transformacji w pełne formy ogoniastych bestii. Gdy Kakashi i Gai w szoku spoglądają, Kurama mówi Uzumakiemu, że jest gotów użyczyć mu więcej mocy. Nieco odebrany przez to, Naruto przechodzi do podziękowań mu za pomoc w walce z Madarą Uchihą, do których lis odrzuca. Następnie Naruto karze Kuramę za sposób, w którym wziął wdzięczność przed lisem - oferuje mu swoją pięść - mówi Naruto, aby połączył swoją własną czakrą. Tym samym chłopak informuje B i Ośmioogoniastemu, że jest gotów, aby walczyć. Jednakże mówią chłopakowi, że nie jest gotów uzyskać trybu ogoniastej bestii. Naruto odmawia, gdyż położył na brzuchu rękę, otwierając wrota, a wówczas mówi lisowi, że nie jest już demonicznym lisim potworem, a towarzyszem z Konohagakure.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki