FANDOM

Lekarz Blue B
Lekarz Blue B
Debiut
Anime Odcinek 318
Występuje w Anime
Głosy
Japoński Kōsuke Gotō
Status Profesjonalny
Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Zawód Lekarz
Przynależność Kumogakure Kumogakure

Lekarz Blue B był obywatelem Kumogakure i osobistym lekarzem Blue B.

WyglądEdytuj

Miał ciemne oczy, czarne, krótkie włosy. On również nosił prostokątne okulary wraz z długim białym płaszczem i szare dżinsy. On również używał do prowadzenia badań stetoskop wiszący na jego szyi.

Galeria

OsobowośćEdytuj

Ze względu na bycie osobistym lekarzem Blue B, jest to powód, aby założyć, że jest wiarygodnym i kompetentnym indywidualnie. Był osobą bardzo profesjonalną i oddaną, bardzo ciężko pracującą w swoich badaniach.

UmiejętnościEdytuj

Choć nie wykazywał żądnych bojowych zdolności przed śmiercią, został pokazany jako dobrze zorientowany w medycynie, w stanie pomyślnie rozwinąć lek na Blue B tyle dobrze, pomagając mu podporządkować sobie wewnątrz niego ogoniastą bestię.

HistoriaEdytuj

PrzeszłośćEdytuj

Orochimaru przebrany za lekarza

Orochimaru przebrany za lekarza.

Trzy dekady przed czwartą wojną shinobi, był osobistym lekarzem Blue B z Kumogakure, który pracował w celu ujarzmienia Ośmioogoniatego w jego pacjencie, Blue B.

Jednakże, ze względu na pozycję, później zostaje zabity przez Orochimaru podczas późnej pracy w laboratorium, który przejął jego tożsamość i skutecznie znarkotyzował Blue B powodując wydarzenia, które prowadzą do ostatniego szału Ośmioogoniastego i śmierci jego jinchūrikiego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki