FANDOM

"Mój drugi dom"
PoprzedniNastępny
Mój drugi dom
Informacje
Opening Kaze
Ending Kotoba ni naranai yakusoku
Japoński Tytuł 自分の居場所 (jibun no ibasho)
Angielski Tytuł The Place Where I Belong
Polski Tytuł Mój drugi dom
Odcinek 406
Wątek Naruto Wstecz: Ścieżki Przyjaciół
Data Emisji 02.04.2015
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Wykrywanie Heksagramu Pieczęci

Iryō Suiton: Suika

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Mój drugi dom" jest 406 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Ameno wyciąga truciznę z rannego korzystając z Iryō Suiton: Suika. Drużyna Chōji, Ino i Sakura zostały zaatakowane przez inną drużynę chūninów. Również w tym odcinku jest mały powrotem do wspomnień z formacji Ino-Shika-Chō. Po zakończeniu walki drużyna Ino pomaga Sakurze uzdrowić jej rękę, a gdy robi to wspomina przeszłość i szkolenia z ojcem do mistrzowskie sekretne ninjutsu, które jej ojciec chce przekazać na nią. Ona udaje się na szkolenie idzie do miasta, a tam spotyka Sakura i pyta ją, czy chce przyłączyć do Ramnu, ponieważ Chōji powrócił do zdrowia. Sakura odmawia, a więc idzie sama i spotyka Asumę, a także Chōjiego, uczy możliwy sposób, aby Sasuke zakochał się w niej. Potem idzie do Tsunade i Sakury w miejscu szkolenia, bo chce stać się silniejsza, a ona jest pewna, że będzie silną kunoichi pod okiem Tsunade. Ona uczy się tajemnice medycznych ninjutsu i szkolenia każdego dnia staje się prawie tak skuteczna, jak Sakura. Kiedy Sakura i Ino usiadły na szczycie budynku mówią do siebie i Ino leczy rękę Sakury tak jak teraz. Tymczasem drużyna Ameno użyciu, Wykrywanie Heksagramu Pieczęci, cele drużyna Sakury i już wiedzą kim są ukierunkowane i poznają, że tą drużyną nie ma żartu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki