FANDOM

Mateki: Mugen Onsa
Mugen Onsa
Nazwa
Japońska 魔笛・夢幻音鎖
Rōmaji Mateki: Mugen Onsa
Angielska Demonic Flute: Phantom Sound Chains
Debiut
Manga Tom 23, Rozdział 208
Anime Odcinek 122
Gra Naruto: Ultimate Ninja 3
Występuje w Manga, anime i gra
Informacje
Klasyfikacja Genjutsu
Klasa Uzupełniająca
Ranga B
Typ Inton Uwolnienie Yin
Użytkownicy
Tayuya

Kabuto Yakushi

Złudzenie opierające się na dźwiękach fletu. Kto słyszy będzie atakowany przez żywe uczucie, że ich kończyny są przymocowane do lin, nie móc się swobodnie poruszać. Nawet z interwencji fizycznej z zewnętrznej siły, ciało jest pozbawione wszelkiej mobilności, a sama świadomość stopniowo zanika. W tym samym czasie są karmione chorobowych omamy, co sprawia, że możliwość pracy je umysłowym. Biorąc pod uwagę, że środki transmisji są oparte na dźwięk posiada szeroki zakres skuteczności, na wierzchu której może być stosowany nawet bez znajomości pozycji wroga, co sprawia, że wyjątkowo dogodną techniką.

Po wstrzyknięciu się z DNA Tayuya w Kabuto uzyskał dostęp do tej techniki. Zamiast jej zwykłego fletu, że zamiast stosować sobowtórem z Kimimaro stworzyć flet wykonany z kości. Wersja Kabuto tej techniki ma ofiarę owiniętą z wężami zamiast lin.

CiekawostkiEdytuj

  • Mateki (魔笛) to japońska nazwa słynnej opery Mozarta Czarodziejskiego fletu.
  • Gdy Shikamaru Nara został złapany przez tę iluzję, w mandze, ciało z jego ramienia topniał się jego kośćmi; w anime, całe jego ramię topniał, w tym kości.
  • W serii Ultimate Ninja, Tayuya używa tej techniki, gdy wchodzi tryb przeklętej pieczęci drugi poziom Oto ona więzi wroga i wszystkie trzy duchy ataku na przeciwnika.
  • W Tayuya w profilu postaci w drugim podręczniku ta technika nazywa się "Demoniczna Iluzha: Duchowe Łańcuchy" (魔幻 · 夢幻 音 鎖, Mugen: Mugen Onsa).
  • W jego anime podczas rewanżu z Tayuyą, Shikamaru pokazuje, że można chronić się przed skutkami genjutsu, czy ma zatyczki do uszy przed wejściem w zasięgu dźwięku flety.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki