FANDOM

Most bohaterów!
PoprzedniNastępny
Tom 4.jpg
Informacje
Tom 4
Okładka Zabuza Momochi
Haku Yuki
Naruto Uzumaki
Postacie
Akino

Shiba
Urushi
Matka Haku
Bull
Guruko
Pakkun
Ojciec Haku
Bisuke
Agari
Ūhei
Kusabi
Genma Shiranui
Shikamaru Nara
Shino Aburame
Kankurō
Ino Yamanaka
Chōji Akimichi
Moegi
Udon
Kurenai Yūhi
Asuma Sarutobi
Hinata Hyūga
Kiba Inuzuka
Temari
Kin Tsuchi
Dosu Kinuta
Gaara
Zaku Abumi
Kotetsu Hagane
Izumo Kamizuki
Neji Hyūga
Rock Lee Tenten

Jutsu
Kuchiyose: Doton: Tsuiga no Jutsu

Magen: Kokoni Arazu no Jutsu
Raikiri
Kuchiyose no Jutsu

Narzędzia
Piaskowa Gurda

Kama
Suna

Most bohaterów! jest 4 tomem mangi Naruto.

Rozdział 28Edytuj

Dziewięć ogonów...!

W gniewie, Naruto nieświadomie sięga do rezerw czakry lisa. Kakashi wyczuwa to i martwi się, że pieczęć, która utrzymuje lisa zamykająca w Naruto została złamana, postanawia, że nadszedł czas, aby zakończyć walkę z Zabuzą. Kiedy widzi, że tajemnicze źródła czakry Naruto leczy również wszystkie obrażenia mu ulegające, Haku próbuje uciekać. W jednym szybkim ruchem, Naruto unika jednym z ataków Haku i łapie go. Po uderzeniu Haku w twarz, wysyłając go w powietrze i niszcząc jego lodowe więzienie. Szykując się Naruto dostarczyć cios wykończenia i Haku odwraca się do jego śmierci, ujawniając, że maska został ubrany w całej walce została złamana.

Rozdział 29Edytuj

Ktoś ważny!

Widząc twarz Haku po raz pierwszy i uznając go za chłopca spotkał się kilka dni wcześniej, Naruto zatrzymuje się od zabicia Haku. Zakładając, że jest okazane miłosierdzie, Haku przypomina Naruto, że zabił Sasuke. On dodaje, że oszczędzając swoje życie jest niegrzeczny, ponieważ jego życie nie ma znaczenia, ponieważ stracił do Naruto i kolei stracił przydatność do Zabuzy. Ponieważ Zabuza jest jedyną osobą, która ma wejść w istnienie wartości znalezionemu Haku zaklął żyć swoje życie jako narzędzia Zabuzy. Tymczasem Kakashi korzysta z odszkodowania, które otrzymał do tej pory. Wiedząc, że Zabuza jest pokryta w jego krwi, Kakashi przywołuje paczkę ninken podążania własną zapach i powstrzymać Zabuzę.

Rozdział 30Edytuj

Twoja przyszłość to...

Rozdział 31Edytuj

Osobne walki!

Haku, martwy, trzyma Kakashiego w miejscu. Naruto, który przyszedł szuka Haku po jego nagłym zniknięciu, znajduje go w tej pozycji, tak jak Zabuza ma się pokroić przez jego ciało, aby dostać się do Kakashiego. Kakashi unika ataku i chroni organizm przed Haku inscenizacja ataku przeciwnie. Sakura, widząc, że Naruto jest w porządku, prosi o Sasuke. Kiedy Naruto nie reaguje, podejrzewa najgorsze. Bo ona nie może opuścić stronę Tazuny, ona prosi, żeby towarzyszył jej do ciała Sasuke.

Rozdział 32Edytuj

Narzędzie zwane "Shinobi"

Rozdział 33Edytuj

Most bohaterów!

Rozdział 34Edytuj

Najeźdźcy?

Po powrocie drużyny 7 z misji, Kakashi zostaje wezwany. Naruto nadal chce spędzać czas z Sakurą, a ona stara się o Sasuke, ale są nieskuteczni. Chociaż rozczarowana, Naruto zauważa, że ktoś ich śledzi. Zmusza Konohamaru do objawienia się i Uzumaki otrzymuje gratulacje za umiejętności. Widząc, nieszczęśliwą Sakurę, Konohamaru myśli, że ona jest dziewczyną Naruto. Jednakże dziewczyna atakuje Uzumakiego, a podczas ucieczki Konohamaru zderza się z cudzoziemców. Gdzie indziej, Trzeci Hokage informuje Kakashiego i pozostałych jōnin o egzaminie na Chūnina.

Rozdział 35Edytuj

Iruka kontra Kakashi?!

Rozdział 36Edytuj

Sakura i jej melancholia!

Na drugiej stronie okładkiEdytuj

Sasuke upada rażony ciosem przeznaczonym dla Naruto. W tym momencie z Naruto dzieje się coś dziwnego, przepełniają go wściekłość i smutek. Co będzie z Haku, gdy uderzy w niego ta wyzwolona złość...?! Jak potoczą się losy pojedynku Zabuzy i Kakashiego?! Jak zakończą się wydarzenia w Kraju Fal?!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki