FANDOM

"Nadchodzi Madara Uchiha"
PoprzedniNastępny
Rozdział 657.png
Informacje
Rozdział 657
Tom 68
Wątek Odrodzenie Dziesięcioogoniastego
Anime Odcinek 391
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Katon: Haijingakure no Jutsu
Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Nadchodzi Madara Uchiha" jest 657 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Sasuke ogarnia Madarę swoim Amaterasu. Uchiha wchłonął technikę, Naruto - choć zdziwiony, dlaczego ich przeciwnik ma zamknięte oczy - zauważa, że ataki nieskoordynowane nie działają na Madarę, który wychodzi z płomieni bez szwanku. Mężczyzna odwraca jego uwagę do Hashiramy, którą przypomina ich rozmowę przy kamiennej tablicy Uchiha. Ujawnił, że wierzy tylko w moc Uchiha i Senju, ponieważ może przynieść prawdziwe szczęście. Madara uderza Uzumakiego i Saia, łapie Hashiramę. Korzystając z okazji rozpoczął absorbowanie czakry z senjutsu, która odzwierciedla Hashiramę na klatce piersiowej Uchihy. Zaczęła nabierać mocy, którą był w stanie łatwo kontrolować. Madara ponownie został zmuszony do defensywy, gdy został zaatakowany przez Sasuke. Pochwalił młodego Uchihę za Mangekyō Sharingan, który będzie dobrym substytutem do odzyskania Rinnengana. Gdzie indziej, Czarny Zetsu, zauważa, że Obito umrze zaraz po ożywieniu Madary i oświadczył, że teraz zabierze jego lewe oko. Wchodząc w ciało Obito, Czarny Zetsu wyjaśnia jak uciekł Plutonowi pod dowództwem Piątej Mizukage. Dodaje, że nie docenili jego samego, ani planu Madary. Po pokonaniu swoich przeciwników Madara Uchiha ustawia swoje niewidome spojrzenie na ogoniaste bestie, postanowił je upolować.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki