FANDOM

Naruto Uzumaki!

PoprzedniNastępny

Tom 72.jpg
Informacje
Tom 72
Okładka Naruto Uzumaki
Postacie
Sarada Uchiha

Chōchō Akimichi
Himawari Uzumaki
Boruto Uzumaki
Inojin Yamanaka
Metal Lee
Shikadai Nara

Jutsu
Genjutsu: Rinnegan

Indora no Ya

Narzędzia
Brak w tym tomie.

Naruto Uzumaki!! jest 72 tomem mangi Naruto.

Rozdział 691Edytuj

Najlepszego

Hagoromo pogratulował drużynie 7, podczas gdy Pierwsi Kage mając trochę czasu na podziwianie świata. Mędrzec pochwala Kakashiego za prowadzenie drużyny w pieczętowaniu Kaguyi, chociaż on sam zaprzecza swoją rolę, dając autorstwo swoim uczniom, ale Hagoromo wciąż docenia jego rolę jako nauczyciela i przyjaciela Obito. W ciągu uwadze Kakashiego, dusza Obito powraca do czystej krainy, aby być z Rin i w tym momencie Sharingan znika z oczu Hatake. Wyczuwając życie u Madary, Sasuke zaczyna biec do niego, lecz zostaje powstrzymany przez Hagaromo, który powiedział, że Uchiha został jinchūrikim tylko na chwilę, co pozwala Hashiramie na rozmowę jeszcze raz ze swoim przyjacielem. Omawiając ich dwa marzenia i ideologie, stwierdza, że jego marzenie prysło, a Hashiramy wciąż żyje. Przy dokończaniu zdania, Madara umarł. Mędrzec Sześciu Ścieżek zaczyna uwalniać wszystkich Kage z powrotem do Czystej Krainy, więc Naruto rusza na ostatnią rozmowę z ojcem. Minato chce, aby jego syn w siedemnaste urodziny był szczęśliwy, a Naruto prosi go, żeby przekazał Kushinie, że robi to wszystko co powiedziała. Minato obiecuje przekazać wiadomość i jego ciało kruszy się, póki nie zniknął.

Rozdział 692Edytuj

Rewolucja

Poprzedni Hokage żegnają się, powierzając świat shinobi. Gdy ogoniaste bestie decydują się co dalej będą robić, Hagoromo informuje ich, że część ich czakry znajduje się we wnętrzu Naruto, mogą komunikować się ze sobą, służąc jako miejsce spotkań i pyta się Kuramy czy będzie strzegł. Hagoromo pyta zarówno Naruto i Sasuke, czy ich odpowiedzi się zmieniły od czasu walki z jego matką, Kaguyą. Naruto wyjaśnił, że jego matka była naprawdę szlachetnym człowiekiem, porównując z Kaguyą, czuł się tak, jakby nie miała serca. Hagoromo mówi, że Kaguya była obdarzona wiarą w ludzi, którzy widzieli w niej ciepłe i opiekuńcze bóstwo, póki nie zjadła owocu, ale uspokaja Uzumakiego, że czakry ogoniastych bestii są w nim. Teraz Hagoromo powiedział, że trzeba przerwać Nieskończone Tsukuyomi, wyjaśnia, że połączenie czakra ogoniastych bestii wewnątrz Naruto w połączeniu z Rinneganem Sasuke da pieczęcie, które przerwą genjutsu. Przed tym, Sasuke głosi, że postanawia zabić aktualnych Kage, zakasując całą grupę. Kakashi nie mógł uwierzyć słowom Sasuke, ale Uchiha przejął kontrolę nad ogoniastymi bestiami. Hagoromo mówi, że nie wiele pozostało mu czasu, a Naruto odpowiedział, że on nie jest Ashurą, a Sasuke nie jest Indrą. Sasuke wyjaśnia, że dąży do rewolucji. Potem używa Chibaku Tensei, więzić każdą ogoniastą bestię. Kurama woła Naruto o pomoc, a chłopak odpowiada, że wydostanie ich bez względu na wszystko. Następnie skacze przed Sasuke, mówiąc, że braterskie spory zakończy tu i teraz.

Rozdział 693Edytuj

Ponownie...

Po tym jak Sasuke zapieczętował ogoniaste bestie, Naruto prosi, aby pozwolił im odejść, mówiąc, że nie będą już powodować problemy. Sasuke odpowiada, że po tym, jak ich używa, aby zakończyć Nieskończone Tsukuyomi, chce wyeliminować wszystkie ślady ogoniastych bestii, w tym Naruto, i mówi, aby poszedł za nim. Kakashi próbuje iść, ale nadal jest wykończony po używaniu Sharingana. Sakura próbuje po raz ostatni przekonać Sasuke do powrotu, ale Uchiha ostatecznie rzuca na nią genjutsu, natychmiast przewracając.

Gdy Kakashi próbuje przekonać go, że Sakura go kocha, nawet po wszystkim, co on zrobił, po prostu odrzuca i odchodzi. Naruto mówi Kakashiemu o obietnicy jaką złożył Sakurze dawno temu przed wyruszeniem w pościg. Hagoromo, pozostawia w tyle Kakashiego i nieświadomej Sakury, Hagoromo mówi o swoich synach i żałuje swoich działań w sposób niezmierzony co było efektem walki braci. Mówi, że miłość Indry dla niego i jego brata, Ashury, zwróciła się do nienawiści i że to samo dzieje się z zarówno Sasuke i Madarą. On mówi dalej, że wybrał Naruto, bo chce wierzyć, że nienawiść można przekształcić z powrotem w miłość i uważa, że Naruto może tego dokonać.

Tymczasem Naruto i Sasuke przybywają na znane im miejsce. Naruto mówi Sasuke, że nigdy nie będzie Hokage. Chłopak powtarza, co Itachi powiedział mu wcześniej: że Hokage nie jest wybierany przez ich siłę, ale przez ludzi. Sasuke odpowiada, że on już wie, ale mówi, że dlatego chce uruchomić rewolucję, jego wizja Hokage różni się od Naruto i mówi mu, że powie mu co dokładnie oznacza bycie Hokage.

Rozdział 694Edytuj

Naruto i Sasuke I

W Dolinie Końca, Sasuke mówi o pojęciu "prawdziwym Hokage" i mówi o Itachim oraz związanej z nim przeszłości z Konohą. Naruto mówi, że są rzeczy, których nie da się zrobić samemu. Potem Uchiha mówi, że chce wziąć całą nienawiść i ból shinobi na własne barki i przez to będzie koniec wiosek, likwidacja ciemności. Dodaje, że Hokage jest kto podpala ciemności w wioskach z jego własnym płomieniem. Hagoromo przypomona rozmowę z Naruto i Sasuke. Naruto myśli o swoich obowiązkach, i co zrobił w czasie wojny, słowa Itachiego, jak gdyby zapomniał o ludziach, którzy dali mu siłę, i wziął to na własne ramiona, że stanie się jak Madara. Następnie Naruto głośno mówi o tym jak Sasuke nie wie w ogóle o co Itachi chciał i mówi, że ich walka z Kaguyą powinna pokazać mu, że nie może działać tylko na własną rękę, jednak Sasuke odrzuca odpowiedź Naruto i potwierdza swój cel "odcinając przeszłość". Z niczym innym obaj pędza na siebie i rozpoczynają walkę.

Rozdział 695Edytuj

Naruto i Sasuke II

Ruszając do konfrontacji, Sasuke szybko atakuje kulą ognia na Naruto. W miarę zbliżenia się ataku, Naruto używa jego Rikudō Senjutsu i ramonia czakry do zniweczenia ataku. Sasuke natychmiast pojawia się za nim i atakuje go swoim Chidori, który został uniknięty przez Naruto, jednak wpadł do wody. Sasuke będąc nadal w ofensywie, jego Susanoo wystrzeliło trzy strzały Susanoo, które zostały zablokowane przez Gudōdamy. Sasuke objawia swoje doskonałe Susanoo, a Naruto przyjmuje formę Kuramy. Obaj przeciwnicy wciąż walczą, dochodzi do wymiany ciosów, przyjmując swoje kolosalne formy zderzając się pięściami. Wkrótce dochodzi do przypomnienia swoich młodzieńczych lat i wszystkie napotkane przeszkody. Sasuke uważa, że Naruto umrze, jeśli wciąż będzie tak walczył. Uzumaki odpowiada, że nie chce go zabić. Uchiha używa Chidori poprzez Susanoo, podczas gdy Naruto tworzy kulę ogoniastej bestii w połączeniu z energią naturalną. Naruto zauważa, że nigdy nie opuści Sasuke. W trakcie wybuchu, który nastąpił podczas zderzenia się ich technik, Sasuke zwraca się do Naruto. Obaj bohaterowie darzą się ogromnym szacunkiem i rozumieją swoje czyny oraz uczucia.

Rozdział 696Edytuj

Naruto i Sasuke III

Pamiętając słowa Sasuke podczas ich pierwszej walki w Dolinie końca około dwóch wysokiej klasy shinobi jest w stanie przekazać swoje uczucia poprzez pięści, Naruto próbuje przekonać Sasuke do zaprzestania walk i że jego rewolucja nie jest odpowiedzią na uregulowanie świata shinobi, ale Sasuke jest nieugięty, aby pozbyć się Naruto. Sasuke jest w przekonaniu, że z powodu zagrożenia nie ma pięciu wielkich krajów shinobi ponownie się zmienią, mimo Naruto, mówi mu, że nagrody nie zmienią. Sasuke przywołuje meteoryty, w których wewnątrz są zamknięte ogoniaste bestie i zaczyna kierować czakrę wewnątrz swojego Susanoo. Ogłasza mu, że jest najsilniejszym człowiekiem na świecie, jego Susanoo zaczyna zmieniać się w bardziej humanidalną formę, podczas gdy Naruto tworzy trzy cieniaste klony w trybie ogoniastej bestii. Sasuke łatwo odzwierciedla pierwszy atak następuje wysłanie klonów gwałtownych do podłoża. Gdy Sasuke przygotowuje kolejną strzałę, Naruto łączy dwie pozostałe klony w jedno, trzy, sześć na czele zbrojnym wyglądzie. Wszystko zaś zebranych poniżej klonów energii naturalnej. Z obu walczących gotowy do strzału, Naruto mówi do siebie, że zawsze chciał pokonać Sasuke w przeszłości, ale nie Sasuke, który istnieje teraz, zanim on i Sasuke znów atakują wymiennie.

Rozdział 697Edytuj

Naruto i Sasuke IV

Skutki ataków Sasuke i Naruto niszczą wokół siebie krajobraz, a nawet obalają posągi Madary i Hashiramy. Bez względu na to, duet nadal walczy, ścierają się nieustannie groźnymi atakami, pamiętając swój czas w akademii. W pewnej odległości, Kakashi zerka na Sakurę, która budzi się pytając o obecnej sytuacji. Bitwa duetu szybko maleje poprzez wymianę pięści, zarówno rezerwy czakry są na niskim poziomie. Kurama jest w stanie ukształtować czakrę i dać ją Naruto, ale zanim mógł jej użyć, Sasuke pochłania ją wykorzystując do własnego ciosu wykańczającego. Gdy on przygotowuje się do zadania ataku, oświadcza, że jego jedyny przyjaciel zostanie zabity.

Rozdział 698Edytuj

Naruto i Sasuke V

Gdy Sasuke ma zamiar swoim Chidori zabić Naruto, Uzumaki zdołał przeciwstawić się uderzając Sasuke, wysyłając go ze zbocza góry. Sasuke tworzy Enton: Kagutsuchi wzmocniony Chidori, a Naruto reaguje tworząc Rasengana. Zarówno ich ataki zderzają się ze sobą, w wyniku czego dolina prawie uległa zniszczeniu. Nie mając już czakry i odczuwając ból, obaj upadają na ziemię obok siebie i rozmawiają o swojej przeszłości. Duet traci przytomność, a po odzyskaniu jej rano, Sasuke pyta Naruto dlaczego nigdy z nim nie zerwał więzi i przypomina sobie czas z drużyną 7. On również pokazuje, że zawsze zazdrościł Naruto i był podobny do jego starszego brata. Decydująca walka kończy się akceptacją przegranej Uchihy. I jak obaj przyjaciele pozornie wreszcie godzą się, okazuje się, że zarówno ich dominujące ramiona uległy zniszczeniu w ostatnim starciu, a utrata krwi, co wygląda jak tworzy ręce trzymając siebie.

Rozdział 699Edytuj

Pieczęć pojednania

Naruto i Sasuke leżą pokonani, a niegdyś miejsce, w którym były posągi teraz tworzą "znak pojednania". Tymczasem Sakura i Kakashi przybywają do doliny końca, obaj widzą leżących obok siebie chłopców. Sakura zaczyna ich obu leczyć. Potem Uchiha przeprasza, w oczach Sakury ukazują się łzy i kazała mu się zamknąć. Następnie duet uwalnia wszystkich z Nieskończonego Tsukuyomi. Samui i Atsui zostają uwolnieni od Benihisago i ogoniaste bestie z Chibaku Tensei. W Konohagakure, trwa pogrzeb Nejiego i innych poległych shinobi Konohy. Twarz Kakashiego jest wyryta na Pomniku Hokage. Jako Hokage, Kakashi oficjalnie przebacza Sasuke za swoje ostatnie zbrodnie. Następnie żegna się Sakurą i pozostawia Konohę. Gdy odchodzi Sasuke spotyka Naruto, który podaje mu ochraniacz podczas ich walki wiele lat temu.

Rozdział 700Edytuj

Naruto Uzumaki!!

Wiele lat po Czwartej wojnie shinobi, piątka wielkich krajów shinobi doszli do pokoju. Shino Aburame jest teraz nauczycielem w akademii, który jest lekceważony przez swoich uczniów, zwłaszcza Boruto. Hinacie towarzyszy jej córka, Himawari odwiedzając grób Nejiego. Rock Lee trenuje swojego syna, a Tenten utrzymuje własny sklep z bronią. Gaara przybywa do Konohy do następnego szczytu pięciu Kage i wita go jego siostra Temari i jej syna. Ino, Sai, Chōji i Karui czekają na swoje dzieci, które mają skończyć akademię. Córka Kurenai modli się przed obrazkiem ojca przed spotkaniem z Kakashim i Gaiem. Moegi i Udon informują aktualnego Hokage o wybryków jego syna. Zarówno Iruka i Konohamaru zauważają podobieństwa między ojcem i synem. Córka Sakury i Sasuke, Sarada, obserwowała działania Boruto przez cały czas, dostrzegła podobieństwo między nimi i uczucia. Gdy Naruto przybywa na miejsce spotkania, w którym Kage czekają, ono rozpoczyna się.

Na drugiej stronie okładkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki