FANDOM

"Naruto dołącza do wojny"
PoprzedniNastępny
Naruto dołącza do wojny
Informacje
Opening Moshimo
Ending Sayonara Memories
Japoński Tytuł ナルト, 参戦!! (Naruto, Sansen!!)
Angielski Tytuł Naruto Joins the War!!
Polski Tytuł Naruto dołącza do wojny
Odcinek 296
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Konfrontacja
Manga Rozdział 545, Rozdział 546
Data Emisji 17.01.2013
Postacie
F

Nonota
Musai

Jutsu
Rasenrangan

Jiton: Sakin Taisō
Jiton: Jakuhō no Sōjin
Mini-Rasenshuriken
Rasenkyūgan

Narzędzia
Sakin

"Naruto dołącza do wojny" jest 296 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Naruto i B dołączają do wojny, duet pędzi w kierunku pola walki i szybko napotykają zwerbowane Klony Białych Zetsu. Dzięki nowej umiejętności Naruto, szybko ich pokonuje. Naruto wysyła kilka klonów na różne pola walki. Następnie Naruto i B ruszają dalej, a po drodze ratują Musai i Nonotę przed ożywionym Toroim, który niezwłocznie zostaje zapieczętowany. Tymczasem, oddział Wsparcia logistycznego i Wydziału Medycznego odpoczywa, a w namiocie Sakura i Shizune wykonują autopsję. Poprzez badanie zdołali zebrać więcej informacji, które przesłali do centrali. Gdzie indziej, czwarta dywizja oczekiwała zbliżających się ożywionych Kage. Mū poinformował o zbliżającym się lawiny piasku, który drugi mizukage komentuje. Wierząc, że jest to Shukaku, Czwarty Kazekage za pomocą Saikin szybko zatrzymuje piasek, a to spowodowało, że Trzeci Raikage uznał go za właściciela kekkei genkai: uwolnienie magnesu. Kazekage był w szoku dostrzegając, że widzi swojego syna, a nie bestię, trójka Kage zostają schwytani przez ręce z piasku utworzone przez Gaarę. Tymczasem Ōnoki i Mū jednocześnie używają Jinton: Genkai Hakuri no Jutsu, który w skutkach pozostawia wielki krater. Kazekage zakwestionował syna, że Shukaku nie było w pobliżu. Nieopodal reszta czwartej dywizji oczekiwała na sygnał, Gaara informuje ojca, że już nie jest jinchūrikim jakim go uczynił.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki