FANDOM

Naruto rusza za Sasuke
PoprzedniNastępny
Naruto rusza za Sasuke.png
Informacje
Opening Seishun Kyosokyoku
Ending Hajimete Kimi to Shabetta
Japoński Tytuł 届かない叫び (todoka nai sakebi)
Angielski Tytuł Naruto Chases After Sasuke
Polski Tytuł Naruto rusza za Sasuke
Odcinek 128
Wątek Ściganie Sasuke
Manga Rozdział 218, Rozdział 219
Data Emisji 29.03.2005
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Brak w tym odcinku.
Narzędzia
Brak w tym odcinku.

Naruto rusza za Sasuke jest 128 odcinkiem anime Naruto.

OpisEdytuj

Naruto pyta Sasuke, czy jest gotów odwrócić się plecami do wszystkich swoich znajomych w Konoha z tej prostej kwestii coraz silniejszy. Sasuke mówi tak i zaczyna się oddalać, rozwścieczając Naruto. Zdeterminowany, by doprowadzić Sasuke z powrotem do swoich zmysłów, a także do Konohy, Naruto chwyta go i daje mu cios. Sasuke, który wydaje się nie czuć bólu w ogóle od tego, pluje krwią na twarz Naruto, Uzumaki postanawia sprowadzić go z powrotem do Konohy chociażby siłą. Następnie Sasuke łapie Naruto za koszulę i łatwo uderza Naruto na kilka metrów do tyłu, z mocą jego Przeklętej Pieczęci, zadając kilka razy więcej bólu niż własnym atakiem. Naruto atakuje Sasuke, ale szybko wyrzucony z powrotem do wody, i dostaje okradziony z jednych toreb na broń. Tworzy kilka klonów cienia, które są łatwo zostają pokonane przez Sasuke. Naruto próbuje rzucać shurikenami z daleka, ale nie pasuje do najwyższej klasy umiejętności Sasuke z narzędziami. Korzystając z drutów z worka Naruto, Sasuke przywiązuje Naruto do skały i za pomocą Katon: Ryūka no Jutsu spala go.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki