FANDOM

"Nauki Zboczonego Pustelnika: technika przywołania"
PoprzedniNastępny
Nauki Zboczonego Pustelnika technika przywołania.PNG
Informacje
Opening Kanashimi wo Yasashisani
Ending Viva Rock ~Japanese Side~
Japoński Tytuł エロ仙人直伝 口寄せの術だってばよ!! (Ero Sennin Jikiden Kuchiyose no Jutsu datte ba yo!!)
Angielski Tytuł Transmitted Directly From the Perverted Hermit: It's the Summoning Technique!!
Polski Tytuł Nauki Zboczonego Pustelnika: technika przywołania
Odcinek 54
Wątek Egzamin na Chūnina (wątek)
Manga Rozdział 91, Rozdział 92
Postacie
Yūgao Uzuki

Okyō
Członek ANBU w Masce Tygrysa

Jutsu
Mikazuki no Mai

Kaze no Yaiba

"Nauki Zboczonego Pustelnika: technika przywołania" jest 54 odcinkiem anime Naruto.

OpisEdytuj

Powierzając Naruto pod opiekę Jiraiyi, Ebisu opowiada Şannīnowi dbać o niego. Tymczasem na zamku Kikyō , Dosu próbuje zabić Gaarę, aby mógł walczyć z Sasuke w finale, ale zostaje zabity przez przekształconego Gaarę, który przeraża Dosu przed śmiercią. Baki i Kabuto obserwują z boku, będąc świadkiem ataku. Baki i Kabuto omówili swoje plany ataku Konohy. Niestety, Hayate Gekkō słyszał rozmowę. Po usłyszeniu planów, próbuje wyjść w celu zgłoszenia Trzeci Hokage, ale on zostaje zabity przez Bakiego. Jiraiya został ponownie popatrzeć na kąpiące się dziewczyny, dostrzegając Naruto w końcu używać jego technikę seksapilu przekonać Jiraiyę do treningu. Jiraiya ostatecznie mówi Naruto, że uczy go techniki przywołania. Słuchanie Naruto opisać jego czakry, Jiraiya mówi mu, że musi korzystać z jego "czerwonej czakry" użyć techniki więc musiał najpierw zużyć wszystkie jego regularną czakrą. Więc Naruto za pomocą techniki Cienistych klonów zużywa ją. Potem Jiraiya przywołuje żabę, z zwojem umowy przyowłania. Po podpisaniu umowy, Naruto próbował za pomocą techniki przywołania, ale tylko pojawiała się kijanka. Później ciało Hayate zostaje znalezione przez grupy Anbu z Yūgao Uzuki zastanawiając się głośno, co się stało.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki