FANDOM

"Nie pozwolę!"
PoprzedniNastępny
Rozdział 663
Informacje
Rozdział 663
Tom 69
Wątek Odrodzenie Dziesięcioogoniastego
Anime Odcinek 414
Postacie
Brak w tym rozdziale.
Jutsu
Diamentopodobne Atakujące Łańcuchy

Mizudeppō: Nichō

Narzędzia
Brak w tym rozdziale.

"Nie pozwolę!" jest 663 rozdziałem mangi Naruto.

OpisEdytuj

Gdy Naruto leży umierający, Sakura nadal używa bez rezultatów medycznego ninjutsu. Sasuke również nie jest w dobrym stanie, udręczony Tobirama ubolewa swoją niezdolność do pomocy chłopakowi, obawiał się najgorszego, gdy już nie wyczuwał czakry Sasuke. Tymczasem pozostała część czakry Kuramy znika z kunoichi, Sakura zastanawia się, dlaczego jej techniki są nieskuteczne. Gaara informuje ją, że Kurama został wyciągnięty z Uzumakiego, a jego jedyną nadzieją jest druga połowa czakry lisa znajdująca się obecnie w Czwartym Hokage. Gaara powoduje, że piasek szybciej się porusza, a Sakura rozcięła mały obszar na klatce piersiowej Naruto i zaczęła ręcznie umieszczać czakrę do serca Uzumakiego, twierdzi, że nie umrze. Gdzie indziej, zdesperowana Karin jest w stanie korzystać z łańcuchów pochodzące od klanu Uzumaki i pokonała część posągu Spiralnego Zetsu. Użył techniki Sashiki no Jutsu przebijając dziewczynę. Karin gryzie się w rękę i rozpoczyna uzdrawianie. Suitgetsu używa Mizudeppō: Nichō, ujawniając, że ktoś jest w środku przeciwnika. Daje wystarczająco dużo czasu, aby Orochimaru wprowadził przeklętą pieczęć do sztucznego klonu. W tym momencie Madara pieczętuje w sobie Dziesięcioogoniastego i po staniu się jinchūrikim, idzie po zdobycie swojego lewego oka. Sasuke patrzy ponuro, ktoś do niego przyszedł.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki