FANDOM

"Niszczycielskie tworzenie planety"
PoprzedniNastępny
Niszczycielskie tworzenie planety
Informacje
Opening Toumei Datta Sekai
Ending Transient Fireworks
Japoński Tytuł 地爆天星 (Chibaku Tensei)
Angielski Tytuł Catastrophic Planetary Construction
Polski Tytuł Niszczycielskie tworzenie planety
Odcinek 167
Wątek Inwazja Paina (wątek)
Manga Rozdział 437, Rozdział 438, Rozdział 439
Data Emisji 01.07.2010
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Chibaku Tensei

Renzoku Bijūdama
Strumień Uwolnienia Ognia
Bijū Fūin
Wiązka Dziewięcioogoniastego
Tornado Dziewięcioogoniastego

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Niszczycielskie tworzenie planety" jest 167 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Po tym jak Hinata została zaatakowana przez Paina, Naruto wściekł się, powodując uwolnienie czakry lisiego demona, otacza go czteroogoniasta powłoka i atakuje Paina. Uciekający Pain i ciągle przewiduje większą złość Naruto. W końcu rozwija się jego transformacja do postaci sześcioogoniastej i bombarduje Paina lawiną zwiększonych ataków. Naszyjnik Pierwszego Hokage próbuje stłumić czakrę lisa, ale demon zdołał pokonać proces i niszczy naszyjnik przed kontynuacją ataku. Wznawia ich walkę z Painem w Shira Tensei jest nieskuteczna wobec Naruto, który używa kulę ogoniastej bestii, choć Pain lekko zakłóca i tworzy ogromną eksplozję. Pain ustępuje w celu wykonania Chibaku Tensei. Technika zrywa siebie grunt tworząc mały księżyc i więzi Naruto w swoim wnętrzu. Na misji, Yamato wyczuwa transformację Naruto i przerwa śledzenie Kabuto, wraca do Konohy. W jego podświadomości, będący w szoku Naruto ma załamanie psychiczne i cała złość rośnie na jego niezdolność do odpowiedzi na pytanie, w jaki sposób chce osiągnąć pokój. Naruto szybko przechodzi w ośmioogoniastą formę, ale nie może wyrwać się całkowicie. Prawie ulega woli lisowi, aby uwolnić dziewiąty ogon, ale zostaje powstrzymany przez Czwartego Hokage, który mówi po imieniu Naruto.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki