FANDOM

"Noc półksiężyca"
PoprzedniNastępny
Noc półksiężyca.png
Informacje
Opening Niwaka Ame ni mo Makezu
Ending I can hear
Japoński Tytuł 三日月の夜 (Mikazuki no Yoru)
Angielski Tytuł Night of the Crescent Moon
Polski Tytuł Noc półksiężyca
Odcinek 308
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Konfrontacja
Data Emisji 11.04.2013
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Doton: Tobi Tsubute

Oborozukiyo
Hiken: Tsukikage

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Noc półksiężyca" jest 308 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Yūgao myśli o czasach, w których używała do z sparingu z Hayate, nauka kenjutsu, jak ona i tropi zespół Hayate. Kiedy ich znajduje, drużyna pieczętująca szybko kładzie kres działaniom pozostałych członków zespołu Hayate i walczą z Hayate. Jednak podczas ochrony Yūgao dwoje shinobi odniosło rany. Po tym jak Sakura, Yokaze i Yūgao wycofali się, Yokaza powiedział do Yūgao, aby postanowiła walczyć. Gdy Yūgao chce pójść, Sakura zatrzymuje ją pyta dlaczego ona nie może walczyć. Yūgao odpowiada, że niosąc miecz jedynie przypomina jej o śmierci Hayate, lecz Sakura powiedziała, że muszą walczyć z powodu tej "niewybaczalnej" techniki, że Kabuto wykorzystuje na czas wojny i idzie odebrać zwój na własną rękę. Sakura dogania i atakuje Hayate, który rozpoznaje ją z czasów egzamiu na Chūnina. Ona walczy z nim i wydaje się być na równym terenie dopóki nie używa Tōton Jutsu. Udaje mu się ją wyciąć, ale okazuje się być techniką Kawarimi no Jutsu i przybywa Yūgao. Yūgao mówi Sakurze, aby poszła po pieczętujący oddział pomimo jej oferty do przyłączenia się do walki. Walka, podczas której Hayate pochwala Yūgao jej poprawę w szermierce. Podczas walki, Kabuto wykrywa opóźnienie i próbuje przejąć świadomość Hayate, który niby przybija Yūgao do drzewa, ale ostatecznie to Hayate zostaje przebity mieczem po odzyskaniu kontroli. On ostatecznie zostaje zapieczętowany i misja odzyskania zwoju kończy się z sukcesem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki