FANDOM

"Nowy Trójstronny Impas"
PoprzedniNastępny
Nowy Trójstronny Impas.png
Informacje
Opening Guren
Ending Never Change
Japoński Tytuł 新たなる三竦み (aratanaru sansukumi)
Angielski Tytuł The New Three-Way Deadlock
Polski Tytuł Nowy Trójstronny Impas
Odcinek 374
Wątek Czwarta Wojna Shinobi: Kulminacja
Manga Rozdział 634, Rozdział 635
Data Emisji 28.09.2014
Postacie
Brak w tym odcinku.
Jutsu
Doton: Iwadeppō no Jutsu

Shakuton: Kōrin Shippū Shikkoku no Ya Zeroshiki

Narzędzia
Brak w tym odcinku.

"Nowy Trójstronny Impas" jest 374 odcinkiem anime Naruto Shippūden.

OpisEdytuj

Aby rozwiązać główne problemy w walce, co Sai wspominał - koniecznością uzyskania przez obronę dziesięciogoniastych, przemknięcia i uleczenia rannych na pierwszej linii frontu - Naruto, Sasuke i Sakura przywołują Gamakichi, Aodę i Katsuyu jako odpowiednie rozwiązanie. Hiruzen komentuje jak nowe trio przypomina mu o poprzedniej trójstronnym impasie. Naruto zauważa u swego przywołańca urośnięcie, a ten skacze wysoko w powietrzu nad strzegącymi bestiami i odpiera ataki, podczas gdy Sakura używa swojego przywołańca do uleczenia rannych shinobi, Shizune w milczeniu obserwuje chwaląc dziewczynę. Tymczasem Sasuke łatwo wsuwa się i przecina wszystkich strażników, przywołaniec poinformował o blokadzie, lecz Uchiha użył Susanoo razem z łukiem i zniszczył ją. Naruto tworzy gigantyczny Rasenshuriken blisko głównego ciała z góry. Uzumaki przypomina sobie rozmowę z Yamato i jak wiatr może pokonać piorun, a wzmocnić ogień. W wyniku tego wiatr zasila płomienie i spirala masy czarnych płomieni uderza bestię jako nieco płacząca Sakura i ich dopinguje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki